ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93079
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۱۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

کمین نیروهای مقاومت یمن و هلاکت ده‌ها مزدور سعودی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن، نیروهای مسلح این کشور مقابل دو نفوذ نیروهای مزدور در استان البیضاء ایستادگی کرده و آن را با شکست روبرو کردند. سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن، نیروهای مسلح این کشور مقابل دو نفوذ نیروهای مزدور در استان البیضاء ایستادگی کرده و آن را با شکست روبرو کردند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی در دو جبهه ناطع و قانیه در استان البیضاء نفوذ گسترده نیروهای مزدور که با پشتیبانی توپخانه‌ای و موشکی و حملات هوایی گسترده همزمان بود، را با شکست مواجه کردند و خسارت ها و تلفات  سنگین به دشمن وارد کردند.

بر اساس این گزارش مزدوران سعودی تلاش کردند از سه مسیر یعنی مناطق البیاض وعشار و وادی فضحة به نفوذ خود ادامه دهند که با مقاومت نیروهای مردمی و ارتش یمن روبرو شدند و دهها نفر از آنها از جمله عبدالقادر الشوعان فرمانده تیپ 153 پیاده نظام و محمود المصعبی فرمانده گردان دوم و عبدالقادر العقیلی فرمانده گردان تخریب در تیپ 153 به هلاکت رسیدند و ده‌ها مزدور دیگر زخمی شدند.

یمن شاهد وقوع بزرگترین فاجعه قرن استاختصاصی| انصارالله یمن: در آینده نزدیک بر متجاوزان پیروز خواهیم شد

حمله دوم در منطقه قانیه و از 3 مسیر انجام شد که در نتیجه آن نیز بالغ بر 15 مزدور دشمن به هلاکت رسیده و حدود 17 نفر نیز زخمی شدند که برخی از آنها از فرماندهان نیروهای مزدور بودند.

سرتیپ سریع همچنین افزود که ارتش یمن تجمعات نیروهای مزدور در منطقه الکمب و الکریبات را هدف قرار داده است. تعدادی از نیروهای مهاجم نیز به یک میدان مین در استان البیاض کشیده شدند که در نتیجه انفجار مین‌ها، دهها نفر از آنها کشته و زخمی شدند.

وی همچنین تاکید کرد که مبارزان یمنی موفق شدند یک اردوگاه وابسته به القاعده را در منطقه الضحاکی استان البیضا پاکسازی کنند. این اردوگاه پیش از این برای انجام عملیات تروریستی مورد استفاده قرار می گرفت. پاکسازی این اردوگاه بعد از هلاکت دهها تن از عوامل تروریستی و به غنیمت گرفتن تسلیحات و پنج خودروی آنها انجام شد.

نیروهای مقاومت یمن همچنین در برابر حملات دشمن مزدور در منطقه عسیر نیز ایستادگی کرده و یگان پشتیبانی موشکی و توپخانه‌ای مزدوران را هدف حملات خود قرار دادند.

یک منبع نظامی در گفتگو با شبکه المسیرة تأکید کرد که مبارزان ارتش و کمیته‌های مردمی موفق شدند پیشروی مزدوران ارتش سعودی را که با پوشش هوایی بالگردهای آپاچی در جنوب الربوعه همراه بود، متوقفف کنند.

این منبع می افزاید که همچنین محل تجمع نیروهای مزدور ارتش سعودی در مقابل منطقه علب و غرب مجازه با موشک‌های کاتیوشا و گلوله‌های توپ هدف قرار گرفت.

همچنین یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله سه‌شنبه‌ شب، سه فروند موشک بالستیک «زلزال1» را به سمت محل تجمع نظامیان ارتش سعودی در «نجران» واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که این سه موشک به سمت محل استقرار نظامیان ارتش سعودی در نزدیکی منطقه «الرصیفات» در نجران شلیک شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن