ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93098
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۳۸
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
تمایل سودان به پایان جنگ یمن خشم عربستان را برانگیخته است

تمایل سودان به پایان جنگ یمن خشم عربستان را برانگیخته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، این منابع اعلام کردند که خارطوم اخیرا از ریاض خواسته به درخواست‌های بین‌المللی برای پایان جنگ توجه کند. مسؤولان سودانی به همتایان عربستانی خود اعلام کرده‌اند که با فشارهای داخلی زیادی از سوی مخالفان به خاطر ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، این منابع اعلام کردند که خارطوم اخیرا از ریاض خواسته به درخواست‌های بین‌المللی برای پایان جنگ توجه کند. مسؤولان سودانی به همتایان عربستانی خود اعلام کرده‌اند که با فشارهای داخلی زیادی از سوی مخالفان به خاطر ادامه مشارکت خارطوم در عملیات ائتلاف عربی مواجهند و خارطوم درصدد اعلام مهلت زمانی است تا نیروهای خود را از یمن خارج کند.

مسؤولان سودانی از ریاض خواسته‌اند به راه‌حل سیاسی برای بحران یمن دست یابد یا تاریخی برای پایان عملیات نظامی در آنجا تعیین کند.

به گفته این منابع، عربستان درخواست‌های سودان را با ناخرسندی دریافت کرده و از خارطوم خواسته صحبت از پرونده جنگ یمن و خارج کردن نیروهایش را به زمان دیگری موکول کند اما خارطوم قبول نکرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن