ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 93111
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۲۳
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
اقتدار امروز ما دستاورد اندیشه‌های امام راحل است

اقتدار امروز ما دستاورد اندیشه‌های امام راحل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار مهران طهماسبی، معاون هماهنگ‌‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، ششم آذرماه در مراسم یادواره شهدای روستای ولی‌آباد که در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) قرچک برگزار شد، گفت: اقتدار امروز ما دستاورد اندیشه‌های امام راحل است.وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار مهران طهماسبی، معاون هماهنگ‌‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، ششم آذرماه در مراسم یادواره شهدای روستای ولی‌آباد که در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) قرچک برگزار شد، گفت: اقتدار امروز ما دستاورد اندیشه‌های امام راحل است.
وی با بیان اینکه اقتدار متشکل از دو بعد قوت و قدرت است، ادامه داد: قوت ما همان ایمان و قدرت یعنی از توانایی‌های لازم برای مبارزه با دشمن برخوردار بودن. نشانه اقتدار ما، همان ضعف دشمنان است؛ دشمنی که کم ندارد اما فقط تهدید می‌کند و دنبال یارگیری در منطقه است.
طهماسبی ادامه داد: آنها ما را یک جور می‌بینند اما جور دیگر به تصویر می‌کشند؛ آنچه می‌بینند اقتدار ما است، اقتداری که بعضاً حتی خود ما هم از آن خبر نداریم.
معاون هماهنگ‌‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه شایعات فضای مجازی و توسعه آن، برای تحقیر ما است، افزود: به لطف خدا دشمن هرچه خرج می‌کند به عظمت جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.
وی با طرح این سؤال که آمریکا در سوریه چقدر هزینه کرد و ما چقدر، اظهار کرد: کل بودجه ما نسبت به دیگر کشورهای منطقه از همه پایین‌تر است و هزینه‌ای که ما در سوریه کردیم بسیار ناچیز است. رزمنده ما که از سوریه بر می‌گردد هیچ تغییری در اوضاع مادی زندگی او ایجاد نمی‌شود، شهید حججی وقتی اسیر می‌شود کل دنیا شیعه و اقتدار او را می‌بینند.
طهماسبی مطرح کرد: آمریکا امروز معترف است که از طرح برکناری بشار اسد شکست خورده است، اما قمپز در می‌کند که می‌خواهد سوریه را بازسازی کند و برای آن شرط می‌گذارد که نباید ایران داخل سوریه بماند که البته این مورد قبول اسد قرار نمی‌گیرد.
رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اوضاع امروز افغانستان، آن را دستاورد دخالت آمریکا دانست و گفت: پای آمریکا به هر جا که باز شود جز فساد و خرابی عایدی ندارد.
وی با بیان اینکه آمریکا بعد از ناامیدی از بشار اسد برای خروج ایران از سوریه دست به دامن رقیب خود روسیه شده است، مطرح کرد: آمریکا از حضور ایران در سوریه هراس دارد، از حضور حزب‌الله و بسیج مردمی در منطقه می‌ترسد، اما باید بداند که تفکر بسیجی به کل منطقه صادر شده است؛ انقلاب اسلامی را امام راحل صادر کرد چراکه همگان شاهدیم که چطور یک شیخی در آفریقا 10 میلیون نفر را شیعه کرده است.
معاون هماهنگ‌‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: وقتی قلب مطمئن نباشد، دائماً دلهره دارد و از آینده می‌ترسد که چه خواهد شد، آیا بحران می‌شود و موارد دیگر؛ بعضی‌ها با یک شایعه و سر و صدا جا به جا می‌شوند و خودشان را می‌بازند، اما آینده کشور بسیار روشن است چون دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی یادآور شد: همان‌طور که یک دانه گندم ده‌ها خوشه گندم بار می‌آورد، شهید مدافع حرم ابوالقاسمی وقتی شهید می‌شود بیش از 60 نفر از رهروان او در دزفول برای اعزام به سوریه ثبت نام می‌کنند.
طهماسبی با بیان اینکه دشمن ما بسیار ذلیل است، افزود: وهابیت به ظاهر مسلمان است، دلیل حمله به یمن چیست؟ ده‌ها سال است که وهابیت به اکثر روحانیون یمنی پول می‌دهد که علیه شیعه تبلیغ کنند، به تمام سران نظامی پول می‌داد که صعودی را حمایت کنند، اما جمعی از مستضعفان و انصارالله یمن در برابر این مستکبران ایستادند و کوتاه هم نمی‌آیند. چرا وهابیت دوست دارد تا منصور هادی حاکم باشد چون انصارالله شیعه است.
وی بهره‌گیری و تردد از تنگه باب‌المندب و بسته نگه داشتن چاه‌های نفت شمال یمن را عامل تجاوز به خاک یمن دانست و مطرح کرد: اگر جاه‌های یمن باز شود عربستان دیگر نمی‌تواند نقش گاو شیرده را بازی کند.
معاون هماهنگ‌‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان در پایان با بیان اینکه فتنه سال 1388 با تدبیر ولایت فقیه با کمترین خسارت جمع شد، گفت: اگر همه با شهدا و ولایت تجدید پیمان ببندیم و صبرمان را بالا برده، دست‌مان را در دست شهدا که دست‌شان در دست خداست، قرار داده و پشت ولایت، نه جلوتر حرکت کنیم، هیچ چیز ما را تهدید نخواهد کرد.
محمد فرخی
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن