ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93147
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
قطع پخش المسیره در نایل‌ست تحت فشارهای عربستان و واکنش انصارالله

قطع پخش المسیره در نایل‌ست تحت فشارهای عربستان و واکنش انصارالله

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، ماهواره نایل‌ست در پی فشارهای ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی آمریکایی، پخش برنامه‌های شبکه المسیره را متوقف کرد. رئیس شورای اداری شبکه المسیره در واکنش به این اقدام خصمانه تاکید کرد قطع پخش برنامه‌های […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، ماهواره نایل‌ست در پی فشارهای ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی آمریکایی، پخش برنامه‌های شبکه المسیره را متوقف کرد.

رئیس شورای اداری شبکه المسیره در واکنش به این اقدام خصمانه تاکید کرد قطع پخش برنامه‌های المسیره، یک اقدام غیرقانونی و ظالمانه و تشدید تنش از سوی کشورهای متجاوز است که با تشدید تجاوزات نظامی هماهنگ است.

رئیس شورای اداری شبکه المسیره خاطر نشان کرد تصمیم توقف پخش برنامه‌های المسیره، یک تصمیم آمریکایی فرانسوی است.

نایل‌ست سه روز پیش پخش برنامه‌های المسیره مباشر را تحت فشارهای سعودی و امارات برای دومین بار قطع کرد، نایل‌ست چهارم ماه جاری میلادی هم پس از دریافت یک میلیون دلار تسلیم فشارهای متجاوزان شد.

از آغاز تجاوز نظامی سعودی و امارات به یمن در چهار سال گذشته،‌این نهمین بار است که پخش برنامه‌های المسیره از سوی ماهواره نایل‌ست قطع می‌شود.

شبکه المسیره به بینندگان خود اعلام کرد که می‌توانند پخش برنامه‌های این شبکه یمنی را در ماهواره روسی(AM44 » دنبال کنند.

واکنش انصارالله

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد شبکه المسیره بیشترین سهم را در برملا کردن اهداف تجاوزگری به یمن و افشای جنایات و توحش متجاوزان ایفا کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن