ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93233
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
  • 437 بازدید
  • ارسال توسط :
جان ۲۲ میلیون نفر در یمن به خطر افتاده است

جان ۲۲ میلیون نفر در یمن به خطر افتاده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سازمان بین المللی «شورای نروژی پناهجویان» هشدار داد اگر ائتلاف سعودی تنها راه دسترسی به بندر الحدیده یمن را قطع کند، جان بیست و دو میلیون نفر در این کشور به خطر خواهد افتاد. […]

جان ۲۲ میلیون نفر در یمن به خطر افتاده استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سازمان بین المللی «شورای نروژی پناهجویان» هشدار داد اگر ائتلاف سعودی تنها راه دسترسی به بندر الحدیده یمن را قطع کند، جان بیست و دو میلیون نفر در این کشور به خطر خواهد افتاد.

شورای نروژی پناهجویان اعلام کرد ائتلاف نظامی که سعودی‌ها فرماندهی آن را در اختیار دارند و بندر الحدیده را محاصره کرده است، فقط یک راه دسترسی مستقیم به این بندر باقی گذاشته است.

این سازمان تاکید کرد ممکن است این راه دسترسی مستقیم به بندر الحدیده هم در مدت دو ساعت بسته شود.

یک مسئول این سازمان افزود: اگر این مسیر قطع شود، هیچ راه دیگری به منظور ارسال کمک برای حدود بیست و دو میلیون یمنی باقی نخواهد ماند. به نفع سعودی‌ها و اماراتی‌ها نیست، شهر الحدیده را به کنترل خود درآورند. آن‌ها هم اکنون هم بر بندر الحدیده نظارت دارند و می‌دانند چه چیز‌هایی وارد این بندر می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن