ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93239
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
  • 329 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر اطلاع رسانی یمن: گریفیتس برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های ائتلاف سعودی تلاش می‌کند

وزیر اطلاع رسانی یمن: گریفیتس برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های ائتلاف سعودی تلاش می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی یمن در گفتگوی تلفنی با شبکه تلویزیونی المنار لبنان در خصوص اظهارات محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکره کننده یمن مبنی بر اینکه مارتین گریفیتس طرح عملی برای یمن نداشت، گفت: فرستاده سازمان ملل […]

وزیر اطلاع رسانی یمن: گریفیتس برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های ائتلاف سعودی تلاش می‌کندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی یمن در گفتگوی تلفنی با شبکه تلویزیونی المنار لبنان در خصوص اظهارات محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکره کننده یمن مبنی بر اینکه مارتین گریفیتس طرح عملی برای یمن نداشت، گفت: فرستاده سازمان ملل رویکرد واضح و برنامه‌های واقعی ندارد. او حتی طرحی برای برگزاری دور جدید مذاکرات در دست ندارد. تنها کاری که او انجام می‌دهد، تلاش برای مطرح کردن اظهارات رسانه ای به منظور سرپوش گذاشتن بر ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی است.

او افزود: ما خواهان انجام اقداماتی برای اعتمادسازی بین طرف‌های یمنی و همچنین کشور‌های ائتلاف متجاوز سعودی هستیم، اقداماتی مانند آزاد کردن اسرا، لغو محاصره، حذف حمایت‌های سیاسی آمریکا از این اقدامات جنایتکارانه و حتی شورای امنیت و قطعنامه‌های آن در حمایت از ائتلاف متجاوز سعودی.

ضیف الله الشامی در ادامه گفت: باید اقدامات عملی و سازنده برای اعتمادسازی بین طرف‌ها انجام شود تا به توقف تجاوز بینجامد. اقدامات مثبتی که در خصوص آن‌ها با فرستاده سازمان ملل توافق صورت گرفت، باید اجرایی شود. اگر این گونه اقدامات انجام نشود، این بدان معناست که اوضاع منفی خواهد بود و رایزنی‌ها و مذاکرات هیچ ارزشی ندارد و مانند گذشته، نتیجه آن‌ها شکست خواهد بود.

وزیر اطلاع رسانی یمن خاطرنشان کرد ما همواره خواستار گفتگو و صلح هستیم، اما این رایزنی‌ها باید نتیجه بخش و عملی باشد. اما تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی چیزی جز پایداری، قدرت و استواری یمنی‌ها در مقابله با این ائتلاف به دنبال نخواهد داشت.

او افزود: کسانی که حوادث و اظهارات رسانه‌ای برخی مسئولان آمریکایی، انگلیسی، اروپایی و حتی برخی کشور‌های خلیج فارس را پیگیری می‌کنند، می‌دانند این گونه اظهارات فقط برای گمراه کردن افکار عمومی جهانی است تا این گونه نشان دهند که گویی خواهان صلح هستند و برای لغو محاصره و متوقف کردن حملات اقدام می‌کنند. این در حالی است که توقف پخش شبکه المسیره از ماهواره نایل ست در نتیجه اعمال فشار‌های بین المللی صورت گرفت، زیرا این کار در چارچوب طرحی جدید است که می‌خواهند از طریق آن، مرتکب کشتار مردم یمن شوند و چه بسا، برای جنایت‌های بزرگی برنامه ریزی می‌کنند، اما از این قضیه می‌هراسند که این جنایت‌ها هم مانند جنایت‌های گذشته آن‌ها فاش شود. از این رو، برای خاموش کردن صدای شبکه المسیره تلاش کردند، غافل از این که هدف آن‌ها محقق نمی‌شود و این گونه برنامه‌ها ناکام و رسوا خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن