ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9327
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

انقلاب اسلامی و خون شهدا عامل شکست برنامه های دشمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سرلشکر عزیز جعفری در یادواره شهدای مدافع حرم در برج میلاد تهران با اشاره به تحولات عظیم در منطقه خاورمیانه افزود: اگر انقلاب اسلامی و خون شهدا نبود ما با وضعیت متفاوتی در منطقه روبرو بودیم. وی ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سرلشکر عزیز جعفری در یادواره شهدای مدافع حرم در برج میلاد تهران با اشاره به تحولات عظیم در منطقه خاورمیانه افزود: اگر انقلاب اسلامی و خون شهدا نبود ما با وضعیت متفاوتی در منطقه روبرو بودیم.
وی ادامه داد: امروز اگر انقلاب اسلامی نبود اسرائیل چندین برابر مساحت کوچک خود پیشرفت کرده بود اما این انقلاب و خون شهداست که مانع از این اتفاق شده است.
سرلشکر جعفری تصریح کرد: وضعیت ایران به نحوی است که برای تعیین سرنوشت کشورهای منطقه از جمله سوریه از ما مشورت می گیرند.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: این شکوهی که امروز ایران شاهد آن است مدیون خون شهداست.
سرلشکر جعفری افزود:  خود را برای حضور در صحنه های مهمتر و سرنوشت سازتر در طول تاریخ اسلام و انقلاب آماده می کنیم.
وی همچنین با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم تاکید کرد: همانطور که رهبری گفتند این شهدا متفاوتند و در زمان حیات خود جزء اولیای الهی بوده اند.
فرمانده کل سپاه با تبریک به خانواده شهدای مدافع حرم از جمله شهدای مدافع یگان فاتحین گفت: خدا به شما توفیق داده است و شما جزء اولیای  الهی هستید چرا که علاوه بر برخورداری از سلحشوری و غیرت دینی ، از ایمان بالایی برخوردار بوده اید و بصیرت عمیق دینی و انقلابی را به فرزندان خود منتقل کرده اید.
سرلشکر جعفری تاکید کرد: به همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم تبریک عرض می کنم چرا که با کمترین توقع ؛ شهیدانشان را با تنها سرمایه جانی و مالی خود برای دفاع از حریم ولایت آماده کردند.
وی افزود: امروز دفاع مسلحانه دفاع از انقلاب اسلامی در خارج مرزهای ایران است و این مسئله را باید از وظایف خود بدانیم و در جهت تعمیق این فکر تلاش کنیم.
فرمانده کل سپاه با اشاره به فعالیت یگان فاتحین در تهران گفت: برای توسعه این یگان در کشور تلاش های موثری شده است.
سرلشکر جعفری با تشکر از فرماندهان مختلف افزود: در گزارشی که به مقام معظم  رهبری در خصوص فعالیت یگان فاتحین داده ایم از تلاش بدون منت این افراد سخن گفته ایم.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن