ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93270
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۱۱
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن در مذاکرات صلح سوئد شرکت می‌کند

انصارالله یمن در مذاکرات صلح سوئد شرکت می‌کند

به‌ گزارش ‌ایسنا، به نقل از رای الیوم، محمدعلی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه خود در توییتر نوشت: در صورتی که همچنان تضمین‌ها برای خروج و بازگشت امن (از سوئد) وجود داشته باشد و ما ببینیم طرف‌های دیگر نیز اهمیت صلح را در نظر می‌گیرند، هیات صنعا سوم دسامبر برای شرکت در […]

به‌ گزارش ‌ایسنا، به نقل از رای الیوم، محمدعلی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه خود در توییتر نوشت: در صورتی که همچنان تضمین‌ها برای خروج و بازگشت امن (از سوئد) وجود داشته باشد و ما ببینیم طرف‌های دیگر نیز اهمیت صلح را در نظر می‌گیرند، هیات صنعا سوم دسامبر برای شرکت در مذاکرات راهی سوئد خواهد شد.

این اولین باری است که حوثی‌ها به صورت واضح اعلام می‌کنند که در مذاکرات صلح شرکت می‌کنند. سازمان ملل از چند هفته‌ پیش اعلام کرده است که اوایل دسامبر مذاکرات صلح یمن در سوئد برگزار خواهد شد اما تاریخ آغاز مذاکرات صلح را اعلام نکرده بود.

دولت مستعفی یمن نیز اعلام کرده است که در مذاکرات صلح در سوئد شرکت خواهد کرد.

محمدعلی حوثی در توییتر خود نوشت: ما امیدواریم که به عنوان اولین گام و آغازی برای پایان محاصره مردم یمن هرچه‌ سریع‌تر زخمی‌شدگان از مناطق درگیر خارج شده و مورد معالجه قرار گیرند.

مذاکرات صلح یمن که قرار است در سوئد برگزار شود، بهترین فرصت برای پایان جنگی است که از سال 2014 آغاز شده است. این مذاکرات در حالی برگزار می‌شود که فشارها بر کشورهای بانفوذ برای ممانعت از وخیم‌تر شدن اوضاع انسانی در یمن افزایش یافته است.

از زمان مداخله ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن حدود 10 هزار تن در این کشور کشته شده‌اند که بیشترشان غیر نظامی هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن