ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93385
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۴۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
رند پال: آمریکا به عربستان در کشتار مردم یمن کمک می‌کند/ نباید به ریاض سلاح بفروشیم

رند پال: آمریکا به عربستان در کشتار مردم یمن کمک می‌کند/ نباید به ریاض سلاح بفروشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «رند پال» سناتور جمهوری‌خواه گفت عربستان مسئول کشته شدن ده‌ها هزار یمنی است و آمریکا به آن کمک می‌کند. رند پال افزود عربستان به خواسته آمریکا مبنی بر پایان دادن به حملات در یمن گوش نمی‌دهد. وی […]

رند پال: آمریکا به عربستان در کشتار مردم یمن کمک می‌کند/ نباید به ریاض سلاح بفروشیمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «رند پال» سناتور جمهوری‌خواه گفت عربستان مسئول کشته شدن ده‌ها هزار یمنی است و آمریکا به آن کمک می‌کند.

رند پال افزود عربستان به خواسته آمریکا مبنی بر پایان دادن به حملات در یمن گوش نمی‌دهد.

وی بر لزوم عدم فروش تسلیحات به ریاض تاکید کرد تا عربستان در برابر اعمال فشارهای آمریکا تسلیم شود.

رند پال در همایشی که سازمان «مرزهای آزادی» درباره ماجراجویی‌های منطقه‌ای عربستان و امارات برگزار کرد، خواستار بازنگری در روابط با عربستان سعودی، به علت ماجرای قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی و جنگ در یمن شد.

وی گفت: «نباید سیاست خارجی خود را بر نفت و قراردادهای دفاعی بنا کنیم. به نظر من، باید در روابط با عربستان بازنگری کنیم. بله قضیه خاشقجی به همه این مسائل منجر شد و این موضوع الزامی است. عربستان مسئول کشته شدن ده ها هزار تن از یمنی‌هاست و آمریکا در این کار دست دارد. آنها مسئول زخمی شدن حدود یک میلیون تن با گاز کلر هستند و ما در این کار به آنها کمک می‌کنیم.»

این سناتور جمهوری‌خواه تاکید کرد «وقتی مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت عربستان سعودی از هدف قرار دادن مراکز غیرنظامی دست برداشته است، حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ پس از سه هفته، برخی مناطق غیرنظامی در الحدیده سه بار بمباران شد. آنها گوش نمی دهند. باید با شدت بیشتری عمل کنیم و با ایستادن در برابر عربستان، بگوییم تا زمانی که به خوبی رفتار نکنید، به شما تسلیحات نمی فروشیم.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن