ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93432
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۰۲
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش وزیر خارجه یمن به اظهارات ضد ایرانی مقام‌های آمریکایی

واکنش وزیر خارجه یمن به اظهارات ضد ایرانی مقام‌های آمریکایی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «هشام شرف» وزیر خارجه یمن، روز شنبه تأکید کرد که یمن عرصه جنگ برای اختلافات و تسویه حساب‌های دیگران نیست. شرف تصریح کرد که اظهارات برخی مقام‌های ارشد آمریکایی غیرمسئولانه است […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «هشام شرف» وزیر خارجه یمن، روز شنبه تأکید کرد که یمن عرصه جنگ برای اختلافات و تسویه حساب‌های دیگران نیست.

شرف تصریح کرد که اظهارات برخی مقام‌های ارشد آمریکایی غیرمسئولانه است که آخرین مورد از چنین اظهاراتی را «متیو تویلر» سفیر ایالات متحده در یمن، در جریان سفرش به استان حضرموت در پنجشنبه گذشته مطرح کرده است. این دیپلمات آمریکایی در این اظهارات دور از حقیقت خود، مدعی شد که اوضاع کنونی یمن در نتیجه حمایت نامحدود ایران (از انصارالله) است.

وی خاطرنشان کرد که سفیر آمریکا با این اظهاراتش، این موضوع را فراموش کرد که ائتلاف جنایتکار سعودی که طی 4 سال اخیر از سوی دولت آمریکا حمایت می‌شود، عامل کشته، مجروح و معلول شدن ده‌ها هزار یمنی است و تمامی زیرساخت‌ها و توانمندی‌های ملت یمن را نابود کرده، و با محاصره زمینی، دریایی و هویی عامل بحران اقتصادی و فروپاشی ارزش پول یمن شده است و همین بار وخیم‌ترین بحران انسانی عصر حاضر را ایجاد کرده است.

اکثر مردم آمریکا خواستار توقف فروش سلاح به ائتلاف سعودی علیه یمن هستندانصارالله: انتقام از یمنی‌ها هدف ائتلاف سعودی- اماراتی است

وزیر خارجه یمن افزود، اگر اظهارات مسئولان ارشد دولت آمریکا در راستای پایان دادن به تجاوز نظامی، لغو محاصره فراگیر و حمایت از راه‌حل سیاسی در یمن جدی باشد، پس کاخ سفید بایستی موضعی شجاعانه و قاطعانه در اعمال فشار به ائتلاف دشمن و باز کردن گذرگاه‌های زمینی و فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه بین‌المللی صنعا، اتخاذ، و از تلاش‌های صلح، که توسط «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل رهبری می‌شود، حمایت کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن