ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93442
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۱۸
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند شهید مدافع حرم «حاج احمد غلامی» به جشنواره فیلم مردمی عمار ارسال شد

مستند شهید مدافع حرم «حاج احمد غلامی» به جشنواره فیلم مردمی عمار ارسال شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، مصیب کوهی مشایخ نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند «پدر قلب من» درباره ارائه این فیلم در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فیلم مستند «پدر قلب من» نقد درون گفتمانی […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، مصیب کوهی مشایخ نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند «پدر قلب من» درباره ارائه این فیلم در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فیلم مستند «پدر قلب من» نقد درون گفتمانی پیرامون موضوع شهید مدافع حرم است و در این فیلم مستند به زندگی شهید حاج احمد غلامی فرمانده تخریب سپاه نینوای استان گلستان پرداخته شده است.

وی افزود: مراحل فیلم‌برداری این فیلم در شهرستان آزادشهر و روستای خوش‌ییلاق انجام شده و در این فیلم سعی کرده‌ایم به برخی از چراها و سوال‌هایی که برای برخی افراد درباره شهدای مدافع حرم پیش می‌آید جواب بدهیم.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند «پدر قلب من» درباره این فیلم مستند افزود: این مستند با همکاری صدا و سیمای مرکز استان گلستان تهیه و تولید شده و مراحل پیش تولید، تولید و تدوین آن حدود 4 ماه به طول انجامیده است.

یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شدنخستین یادواره شهدای مدافع حرم آران و بیدگل برگزار شد5 مستند از شخصیت‌های مهم استان خراسان جنوبی تولید می‌شود این مستندساز جوان استان گلستانی افزود: نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه 97 در تهران و شهرستان‌های مختلف ایران برگزار می‌شود.

کوهی مشایخ همچنین گفت: 2 اثر «سفیر عشق» و «محبت به آقا» را نیز به عنوان تهیه کننده و کارگردان در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ثبت کرده که مستند «سفیر عشق» نقد و تحلیل درون گفتمانی علمای اهل سنت ایران در خصوص نقش داعش در براندازی خاورمیانه و انعکاس و جلوه داده چهره اسلام در جهان را بررسی کرده و در این فیلم به نقش وحدت و جایگاه آن در جهان اسلام پرداخته شده است.

وی افزود: این مستند نیز با همکاری موسسه رسانه‌ای ولایت و موسسه فرهنگی و هنری اندیشه‌پژوهان استان گلستان و گروه رسانه‌ای نوین و تبلیغی مٌبشر فیلم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه شده است.

کوهی مشایخ اظهار کرد: موضوع مستند محبان آقا نیز به توجه و ارادات اهل سنت ترکمن صحرای استان گلستان در ماه‌های محرم و صفر و نحوه مراسمات آنها برای امام حسین(ع) است.

انتهای پیاام/ش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن