ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93446
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۳۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
موسویان: سردار سلیمانی به عربستان سفر کند!

موسویان: سردار سلیمانی به عربستان سفر کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، روزنامه آفتاب یزد در مطلبی نوشت: «سید حسین موسویان دیپلمات کارکشته کشورمان به سعودی‌ها پیشنهاد کرده که از سردار سلیمانی دعوت کنند تا به ریاض برود و ماجرای یمن حل شود. هرمیداس باوند این پیشنهاد را غیرممکن ندانسته و فریدون مجلسی نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، روزنامه آفتاب یزد در مطلبی نوشت: «سید حسین موسویان دیپلمات کارکشته کشورمان به سعودی‌ها پیشنهاد کرده که از سردار سلیمانی دعوت کنند تا به ریاض برود و ماجرای یمن حل شود. هرمیداس باوند این پیشنهاد را غیرممکن ندانسته و فریدون مجلسی نیز آن را جالب می‌داند. بن سلمان ضعیف شده و ممکن است روزی به پیشنهاد موسویان فکر کند».

در شرایطی که آل سعود روز به روز ضعیف‌تر و حقیرتر می‌شود، اصلاح طلبان در اقدامی تأسف برانگیز در تقلا هستند تا روابط با رژیم آل سعود کلید بخورد!

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز- آبان ۹۷- در گزارشی فاش کرد برخی مقامات اطلاعاتی نزدیک به محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی سال گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته‌اند. آنطور که نیویورک‌تایمز اشاره کرده، مقامات وابسته به بن‌سلمان از تعدادی از  تجار خواسته بودند با پوشش شرکت‌هایشان برای ترور حاج قاسم سلیمانی اقداماتی را انجام بدهند.

آل سعود در سالهای اخیر در عراق و سوریه و لبنان و یمن و بحرین و…با شکست‌های متوالی روبرو بوده است. سردار حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی نیروهای مقاومت، سیلی محکمی به گوش آمریکا، آل سعود و برخی کشورهای اروپایی در منطقه زد.

گویا این سیلی محکم، گوش برخی دیگر را نیز به درد آورده است و بر همین اساس پیشنهادهای شاذ می‌دهند.

منبع: مشرق

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن