ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93448
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۴۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
عوامل نفوذی مخالف مبارزه با تکفیری ها در سوریه هستند

عوامل نفوذی مخالف مبارزه با تکفیری ها در سوریه هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، محمد تختی نژاد در یادواره شهدای مدافع حرم هرمزگان اظهار داشت: مردم سوریه که تکفیری ها به ناموسشان رحم نکردند، قدر شهدای مدافع حرم را می دانند.پدر شهید خلیل تختی نژاد ادامه داد: از این که فرزند خود را تقدیم حضرت زینب (س) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، محمد تختی نژاد در یادواره شهدای مدافع حرم هرمزگان اظهار داشت: مردم سوریه که تکفیری ها به ناموسشان رحم نکردند، قدر شهدای مدافع حرم را می دانند.
پدر شهید خلیل تختی نژاد ادامه داد: از این که فرزند خود را تقدیم حضرت زینب (س) کردم، افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم از راه شهدا صیانت کنیم.
پدر شهید مدافع حرم ابراز داشت: احترام به والدین، احساس مسئولیت نسبت به جامعه و اطاعت محض از رهبری مهمترین ویژگی های فرزندم بود.
تختی نژاد بیان داشت: وی وظیفه خود می دانست به سوریه برود و اجازه ندهد تکفیری ها به ایران برسند و نمی توانست قبول کند جنگ به شهرهای ایران کشیده شود.
هرمزگان تاکنون دو شهید به نام های خلیل تختی نژاد و عبدالامین سالاری تقدیم دفاع از حرم حضرت معصومه (س) در سوریه کرده است.
3219/2094
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن