ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93475
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
دولت انصارالله خطاب به آمریکا: یمن میدان تسویه حساب با ایران نیست

دولت انصارالله خطاب به آمریکا: یمن میدان تسویه حساب با ایران نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، هشام شرف، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: اظهارات برخی مسئولان ارشد آمریکایی از جمله متیو تویلر، سفیر آمریکا در یمن در جریان سفرش به استان حضرموت در راستای عرف دیپلماتیک نیست. سفیر آمریکا با گفتن این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، هشام شرف، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: اظهارات برخی مسئولان ارشد آمریکایی از جمله متیو تویلر، سفیر آمریکا در یمن در جریان سفرش به استان حضرموت در راستای عرف دیپلماتیک نیست. سفیر آمریکا با گفتن این جمله که “اوضاع امروز یمن به خاطر حمایت نامحدود ایران است”، واقعیت را نادیده گرفت.

وی گفت: سفیر آمریکا فراموش کرده که حملات ائتلاف عربستان به کشته و زخمی و قطع عضو شدن ده‌ها هزار تن از ساکنان یمن و نابودی زیرساخت‌های کشور منجر شده است. علاوه بر این محاصره زمینی، دریایی و هوایی نیز موجب وخامت اوضاع اقتصادی و پایین آمدن ارزش ریال یمن شده است. این مسائل موجب شده ما در یمن شاهد بدترین فاجعه انسانی در طول تاریخ جهان باشیم. ما از آمریکا می‌خواهیم یمن را به میدان تسویه حساب با ایران تبدیل نکند.

شرف گفت: اگر مسئولان ارشد آمریکایی در اظهارات خود درباره پایان جنگ و محاصره جدی هستند پس باید موضع قاطعی اتخاذ کرده و با جدیت بر ائتلاف عربی برای توقف حملات و بازگشایی گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و حمایت از تلاش‌های مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن فشار بیاورند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن