ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93477
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز بکار قرارگاه فرهنگی استان کرمان با حمایت معین‌های اقتصادی

آغاز بکار قرارگاه فرهنگی استان کرمان با حمایت معین‌های اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بنا به اعلام روابط عمومی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ،نشست مشترک اعضای قرارگاه فرهنگی استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان، سردار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بنا به اعلام روابط عمومی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ،نشست مشترک اعضای قرارگاه فرهنگی استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فدایی استاندار کرمان، رزم حسینی استاندار سابق کرمان، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس، مدیران عامل شرکت‌های گل‌گهر، ملی مس ایران، بانک رسالت، لاستیک بارز، گهر زمین، جهاد نصر و هواپیمایی ماهان با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و تقویت جبهه فرهنگی نیرو‌های انقلابی برگزار شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این جلسه گزارشی از جلسات قبلی قرارگاه فرهنگی و اقدامات صورت گرفته برای. دعوت و بکارگیری ظرفیت معین‌های اقتصادی استان کرمان برای حمایت از فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی استان کرمان ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این نشست گفت: هدف حمایت از متولیان بخش فرهنگی استان کرمان است تا همزمان با کمک به ایجاد و تشکیل زیرساخت‌های مرتبط با بخش فرهنگی، تقویت عرصه فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های همانند دانشگاه ها، مراکز حوزوی و مدارس و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی از محور‌های کار قرارگاه فرهنگی استان کرمان است.

سردار سلیمانی به عنوان میزبان جلسه قرارگاه فرهنگی استان کرمان در خصوص اهمیت و توجه به مسائل فرهنگی برای مواجه با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: همراهی و هماهنگی در استان کرمان برای انجام کار‌های بزرگ فرهنگی صورت گرفته بنده نیز از این حرکت فرهنگی با محوریت نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان استقبال و حمایت می‌کنم.

سردار سلیمانی افزود: یکی از کار‌های خوب انجام شده توسط رزم حسینی استاندار سابق کرمان حضور معین‌های اقتصادی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که با آغاز این حرکت، مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد جدید به مسئولیت‌های معین‌های اقتصادی استان کرمان اضافه می‌شود.

فدایی استاندار کرمان نیز ضمن حمایت از ایجاد قرارگاه فرهنگی در استان کرمان گفت: ظرفیت بودجه‌های دولت در عرصه‌های فرهنگی به همراه حمایت‌های معین‌های اقتصادی استان کرمان می‌تواند ظرفیت مضاعفی در حوزه تقویت فعالیت‌های فرهنگی در استان کرمان فراهم کند با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی متولی این حوزه هستند، شورای فرهنگ عمومی با محوریت نماینده، ولی فقیه می‌تواند از همه ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی استفاده نماید و از این رو در سطح استان کرمان فعالیت دارند، تصمیمات مربوط به قرارگاه فرهنگی با همراهی شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی با دستگاه دولتی و غیردولتی با محوریت امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان کرمان می‌تواند سرآغاز تحولات در عرصه فرهنگی این استان باشد.

در این جلسه نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز بر لزوم تقویت موضوعات فرهنگی در استان تاکید کرد.

همچنین بر اساس این گزارش مدیران عامل شرکت‌های مذکور که در جلسه قرارگاه فرهنگی حضور داشتند ضمن حمایت از تشکیل قرارگاه آمادگی خود را برای انجام هرگونه همکاری اعلام کردند.

قرارگاه فرهنگی با همراهی معین‌های اقتصادی استان کرمان از ماه‌های گذشته به پیشنهاد نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان حجت الاسلام و المسلمین علیدادی و موافقت رزم حسینی استاندار سابق استان کرمان و پیگیری‌های پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جهت دعوت و حمایت معین‌های اقتصادی استان کرمان برای پشتیبانی از قرارگاه فرهنگی این استان، تشکیل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن