ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93503
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عربستان

حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عربستان

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه در عملیاتی مشترک مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی را هدف قرار دادند. امروز همچنین در پی عملیات نیروهای […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه در عملیاتی مشترک مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی را هدف قرار دادند.

امروز همچنین در پی عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در در ساحل غربی پنج دستگاه خودروی نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی منهدم و شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

محکومیت ادامه جنایات عربستان و امارات در یمنشکست عملیات گسترده مزدوران عربستان در مناطق مختلف یمنحملات مشترک پهپادی و توپخانه‌ای ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی طی ساعات گذشته 10 بار مناطق مختلفی از بخش نِهم صنعاء را بمباران کردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان الجوف را هدف حملات خود قرار دادند که این حملات خساراتی به عناصر مزدور و تجهیزات جنگی آنها وارد کرد.

همچنین در پی حملات نیروهای یمنی به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "المتون" در استان الجوف شماری از آنها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن