ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93532
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۰۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات پهپادی و توپخانه‌ای انصارالله علیه متجاوزان در ساحل غربی یمن

عملیات پهپادی و توپخانه‌ای انصارالله علیه متجاوزان در ساحل غربی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شبکه المسیره اعلام کرد که یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیاتی مشترک مواضع و محل تجمع مزدوران در ساحل غربی این کشور را هدف قرار دادند که خسارات و تلفات قابل توجهی به آنها وارد شد. از سوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شبکه المسیره اعلام کرد که یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیاتی مشترک مواضع و محل تجمع مزدوران در ساحل غربی این کشور را هدف قرار دادند که خسارات و تلفات قابل توجهی به آنها وارد شد.

از سوی دیگر، انصارالله نیز اعلام کرد که یگان توپخانه‌ای آن محل تجمع نیروهای ارتش عربستان در روستای “الحثیرة” در “جیزان” را هدف قرار داده که در این حملات دو نظامی سعودی کشته و چند تن دیگر مجروح شدند و خسارت‌هایی نیز به تجهیزات ارتش عربستان وارد شد.

نیروهای انصارالله همچنین با راکت محل تجمع نیروهای دولت مستعفی یمن در نزدیکی منطقه “السدیس” در “نجران” را هدف قرار دادند که در این حملات نیز چند تن از نیروهای دشمن کشته و خسارت‌هایی به تجهیزات این نیروها وارد شد.

یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشتر نیز عملیات مشترکی را علیه مزدوران و متجاوزان سعودی انجام داده بودند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن