ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93545
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۵۱
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از کتاب زندگی شهید مدافع حرم زارع بهنمیری و نماهنگ فراق یاران

رونمایی از کتاب زندگی شهید مدافع حرم زارع بهنمیری و نماهنگ فراق یاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، همایش یاوران انقلاب به مناسبت هفته بسیج و سالگرد شهدای عملیات طریق القدس در مسجد جامع روستای عربخیل بهنمیر برگزار شد. نویسنده کتاب عبد صالح، سیدحمید مشتاقی نیا است و توسط انتشارات موسسه فرهنگی مطاف عشق، در ۱۷۸ صفحه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، همایش یاوران انقلاب به مناسبت هفته بسیج و سالگرد شهدای عملیات طریق القدس در مسجد جامع روستای عربخیل بهنمیر برگزار شد.

نویسنده کتاب عبد صالح، سیدحمید مشتاقی نیا است و توسط انتشارات موسسه فرهنگی مطاف عشق، در ۱۷۸ صفحه و دو هزار جلد به چاپ رسیده است.

رو نمایی از نماهنگ فراق یاران که یادمان شهدای مدافع حرم استان مازندران است. روایتگری و روشنگری از دیگر برنامه‌های همایش یاوران انقلاب بود که به همت دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بهنمیر و حوزه‌های مقاومت بسیج محمد رسول الهه و علی، ولی ال‌ها برگزار شد.

نماهنگ فراق یاران که یادمان شهدای مدافع حرم استان است که با کارگردانی و تهیه کنندگی سیدقاسم خدامی و آرش رمضانی، با همکاری سپاه ناحیه بابلسر و در گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما تولید شده است.

بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مجری این طرح بود.

همایش یاوران انقلاب با حضور امام جمعه، بخشدار و رییس شورای شهر بهنمیر، مسئول بنیاد حفظ آثار سپاه کربلای مازندران و فرماندهان سپاه بابلسر و حوزه‌های مقاومت بسیج بهنمیر، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن