ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93626
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۱۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست سازمان ملل برای آتش بس در یمن

درخواست سازمان ملل برای آتش بس در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «مارک لوکاک» معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه باردیگر خواستار برقراری یک آتش بس بشردوستانه در بندر «الحدیده» یمن شد تا امکان دسترسی افراد نیازمند و جنگ زده یمن به محموله های کمک بشردوستانه از طریق این بندر فراهم شود. مارک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«مارک لوکاک» معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه باردیگر خواستار برقراری یک آتش بس بشردوستانه در بندر «الحدیده» یمن شد تا امکان دسترسی افراد نیازمند و جنگ زده یمن به محموله های کمک بشردوستانه از طریق این بندر فراهم شود.

مارک لوکاک که برای شرکت در کمیته اقتصادی چهارجانبه (Quartet Economic Committee)، در عربستان سعودی حضور داشت؛ از تمامی طرفهای درگیر خواست تا در حل بحران بشردوستانه موجود در داخل مرزهای یمن به اقدام عملی و واقعی دست زنند.

در کمیته مذکور علاوه بر معاون دبیر کل سازمان ملل متحد نمایندگانی از چهار کشور عربستان سعودی، امارات متحده عربی، آمریکا و بریتانیا برای بحث پیرامون بحران یمن شرکت داشتند.

گفتنی است که این کمیته اقتصادی چهارجانبه اواخر سال ۲۰۱۶ با ادعای مضحک کمک به مردم یمن برای مقابله بحران اقتصادی و شرایط نامناسب زندگی تشکیل شد!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن