ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93638
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۵۶
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه هیئت میثاق با شهدا در بزرگداشت کودکان مظلوم یمن

برنامه هیئت میثاق با شهدا در بزرگداشت کودکان مظلوم یمن

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مردم یمن همین الان هم پیروزند، چراکه در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کردند و معنا و مفهوم شجاعت را به معنای حقیقی به جهانیان نشان داده اند. خداوند متعال هیچگاه مبارزان و جهادگران در […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مردم یمن همین الان هم پیروزند، چراکه در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کردند و معنا و مفهوم شجاعت را به معنای حقیقی به جهانیان نشان داده اند. خداوند متعال هیچگاه مبارزان و جهادگران در مسیر حق را تنها نخواهد گذاشت و همانطور که ایران در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستاد، مقاوت کرد و پیروز شد، مردم یمن نیز پیروز خواهند شد.

مداحی حماسی «میثم مطیعی» دربارۀ مظلومان جهان و نابودی اسرئیل + صوتروز قدس از فرایض امت اسلام است + فیلم

 

در همین راستا، هیئت میثاق با شهدا در ادامه ساسله جلسات خود امروز سه‌شنبه 13 آذرماه از ساعت 19 در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) واقع در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، برنامه‌ای را جهت بزرگداشت کودکان مظلوم یمن برگزار می‌کند.

در این برنامه که با بیان لطائف قرآنی نیز همراه است، سردار قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران و عندنان قاسم القفلة مسئول روابط خارجه شورای اجرایی انصارالله یمن حضور دارند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی کارشناس مسائل دینی و میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) به سخنرانی و مداحی می‌پردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن