ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93665
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات نیروهای یمنی علیه ائتلاف سعودی در ساحل غربی

عملیات نیروهای یمنی علیه ائتلاف سعودی در ساحل غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، این یگان‌ها با انجام عملیاتی مشترک علیه مواضع متجاوزان در کیلومتر 16 جاده الحدیده-صنعاء در جبهه ساحل غربی یمن، موحب کشته و زخمی شدن شماری از آنها شدند. حمله نظامی عربستان سعودی در قالب ائتلاف منطقه‌ای-عربی به بهانه حمایت از دولت مستعفی یمن، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

این یگان‌ها با انجام عملیاتی مشترک علیه مواضع متجاوزان در کیلومتر 16 جاده الحدیده-صنعاء در جبهه ساحل غربی یمن، موحب کشته و زخمی شدن شماری از آنها شدند.

حمله نظامی عربستان سعودی در قالب ائتلاف منطقه‌ای-عربی به بهانه حمایت از دولت مستعفی یمن، وارد چهارمین سال خود شده است؛ حمله‌ای که جز نابودی زیرساخت‌های یمن و کشته و زخمی شدن‌ها ده‌ها هزار نفر از شهروندان این کشور دستاوردی نداشته است.

این ائتلاف بعد از سه سال تهاجم و حمله بی‌امان به یمن، طی ماه‌های گذشته با هدف اشغال بندر «الحدیده» که در واقع تنها راه ارتباطی نیروهای انقلابی یمن با بیرون بوده و بیشتر کمک‌های بشر دوستانه از این بندر وارد یمن می‌شود، عملیاتی تحت عنوان «پیروزی طلایی» آغاز کرد که با مقاومت سرسخت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تاکنون شکست خورده است.

از سوی دیگر، در حالی که همه این‌ روزها از ازسرگیری مذاکرات صلح یمن در سوئد و توقف جنگ در یمن سخن می‌گویند اما ائتلاف سعودی بر شدت حملات هوایی و هدف قراردادن غیرنظامیان در استانهای مختلف یمن، افزوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن