ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93677
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی فردا برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی فردا برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر نبی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی فردا عصر در مجتمع ایثار شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.  اجلاسیه شهدای بانوان در خراسان جنوبی برگزار می‌شوداجلاسیه شهدای طلاب و روحانیت در خراسان […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر نبی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی فردا عصر در مجتمع ایثار شهرستان بیرجند برگزار می‌شود. 

اجلاسیه شهدای بانوان در خراسان جنوبی برگزار می‌شوداجلاسیه شهدای طلاب و روحانیت در خراسان جنوبی برگزار می‌شوداجلاسیه شهدای اساتید و دانشجویان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

وی افزود: جامعه هنری استان وظیفه خود می‌داند از تمام شهدای گرانقدری که خون و جان خود را فدا کردند تا ایران و اسلام پایدار بماند و این مملکت ایمن برای ما و نسل آینده باقی بماند، یادی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران 2 هزار شهید استان بیان کرد: یاد و خاطره این شهیدان را گرامی می‌داریم و در این جلسه بحث شهیدان هنرمند است که در خراسان جنوبی 36 شهید هنرمند داریم و یاد آنها را گرامی می‌داریم.

نبی‌زاده با بیان اینکه شهدای هنرمند به دلیل ویژگی‌های خاص خود نقش و فضاهای آموزنده‌ای را در جامعه ایجاد کردند که امید است این بستر ادامه پیدا کند، افزود: شناسایی نقش شهدا در بحث‌های فرهنگی و هنری وظیفه ما است که از این پس بیشتر و جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این اجلاسیه توجه به حوزه مقاومت اسلامی به خصوص در حوزه یمن مورد توجه قرار گرفته است اظهار داشت: همچنین دو نمایشگاه در حوزه خوشنویسی مشق عشق و نمایشگاه تصویری نقش عشق در حاشیه این اجلاسیه در نگارخانه شرق و نگارخانه سرو افتتاح می‌شود.

نبی‌زاده افزود: همه این کوشش‌ها برای این است که بتوانیم چهره شهدا را بیش از پیش در جهان به نمایش بگذاریم و نسل جوان را با این اسوه‌ها آشنا کنیم و فضای استان را از عطر شهدا پرکنیم.

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از شناسایی 36 شهید هنرمند در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: شناسایی برای مابقی شهدا ادامه دارد تا بانک شهدای هنرمند در استان تکمیل شود.

مجید کریمیان اظهار داشت: در این اجلاسیه فضل الشرفی یکی از مبارزان انقلابی یمن حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کشور یمن در خط مبارزه با اسلام آمریکایی قرار دارد تصریح کرد: یکی از کارهای ویژه جامعه هنری حمایت رسانه‌ای و هنری از جبهه مقاومت است.

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی از اجرای قطعه ملی سرود هنری «برای آسمان»، اجرای قطعه «سپاه محمد می‌آید» و ارائه میثاق نامه و بیانیه جامعه هنری خراسان جنوبی به سه زبان انگلیس، فارسی و عربی را از برنامه‌های جانبی اجلاسیه اعلام کرد و افزود: همچنین در این مراسم از دو کتاب «خاطرات کوتاه شهید هنرمند» و کتاب عربی «إن الحیات عقیده و الجهاد» رونمایی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن