ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93680
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
نیاز یمن به کمک مالی خارجی برای تامین بودجه سال ۲۰۱۹

نیاز یمن به کمک مالی خارجی برای تامین بودجه سال ۲۰۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، «مارک لوکاک»، نماینده سازمان ملل در امور ارسال کمک های بشردوستانه به یمن امروز، سه شنبه  گفت: دولت یمن برای تامین بودجه سال 2019 به 21 میلیارد و 900 میلیون دلار کمک مالی خارجی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، «مارک لوکاک»، نماینده سازمان ملل در امور ارسال کمک های بشردوستانه به یمن امروز، سه شنبه  گفت: دولت یمن برای تامین بودجه سال 2019 به 21 میلیارد و 900 میلیون دلار کمک مالی خارجی برای از سرگیری فعالیت دولتی نیاز دارد. این در حالی است که سقوط ارزش پول ملی یمن به تنهایی 4 میلیارد دلار خسارت به اقتصاد این کشور وارد کرده است.

این مقام سازمان ملل افزود: میلیاردها دلار برای حمایت از اقتصاد یمن در سال 2019 مورد نیاز است. تامین بخشی از بودجه سالیانه یمن با حمایت های مالی خارجی ممکن است .

وی اظهار داشت موضوع کسری بودجه و پرداخت حقوق عقب افتاده یمنی ها در نشستی که قرار است آخر هفته در ریاض برگزار شود مورد بررسی قرار می گیرد.

ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی در سال 2015 جنگی نابرابر را علیه یمن آغاز کرد. از آغاز تجاوز عربستان به یمن، هزاران کودک یمنی قربانی حملات هوایی آل سعود شده اند. شیوع بیماری، قحطی، آوارگی و در نهایت بحران اقتصای پیامدهای تجاوز رژیم آل سعود به یمن بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن