ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93692
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
  • 188 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالسلام: از هیچ تلاشی برای موفقیت مذاکرات سوئد فروگذار نمی‌کنیم

عبدالسلام: از هیچ تلاشی برای موفقیت مذاکرات سوئد فروگذار نمی‌کنیم

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش مردمی انصارالله و رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌ گفت: ما از هیچ تلاشی برای برگزاری موفق مذاکرات حل بحران یمن در سوئد دریغ نخواهیم کرد. هواپیمای حامل […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش مردمی انصارالله و رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌ گفت: ما از هیچ تلاشی برای برگزاری موفق مذاکرات حل بحران یمن در سوئد دریغ نخواهیم کرد.

هواپیمای حامل اعضای هیئت مذاکره کننده یمن لحظاتی قبل فرودگاه بین‌المللی صنعاء را به منظور مشارکت در مذاکرات سوئد ترک کرد.

معاون وزیر خارجه کویت پیش از این گفت که هیئت انصارالله یمن روز سه‌شنبه به همراه سفیر کویت در یمن و توسط هواپیمای کویتی صنعاء را به سوی سوئد ترک خواهند کرد.

هئیت انصارالله یمن سه‌شنبه با هواپیمای کویتی صنعاء‌ را به سوی سوئد ترک می‌کنندمذاکرات صلح یمن هفته آینده در سوئد آغاز می‌شود

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن