ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93737
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۳۵
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله نیروهای یمنی به محل تجمع مزدوران سعودی + فیلم

حمله نیروهای یمنی به محل تجمع مزدوران سعودی + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، رسانه جنگ یمن تصاویری از عملیات مشترک یگان پهپادی و یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را منتشر کرد. در این عملیات که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، رسانه جنگ یمن تصاویری از عملیات مشترک یگان پهپادی و یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را منتشر کرد.

در این عملیات که توسط پهپاد نیرو‌های یمنی تصویر برداری شده است، تحرکات خودرو‌های متجاوزان و تجمع آنها در یکی از مناطق ساحل غربی که با هدف پیشروی به طرف مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صورت گرفت، به طور دقیق رصد شد و پس از اعلام مختصات تجمع متجاوزان توسط پهپاد یمنی، یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وارد عمل شد و محل تجمع آنها را به طور دقیق هدف قرار داد.

در این عملیات شمار زیادی از مزدوران کشته یا زخمی شدند و خودرو‌های آنها منهدم شد که تصاویر منتشر شده از زاویه‌ای دیگر، برخاستن دود از این خودرو‌ها را به تصویر کشیده است. در تصاویر مشخص است که مزدوران باقی مانده از محل در حال فرار هستند.

بیشتر بخوانید: عملیات بی ‌سابقه پهپادها و توپخانه نیروهای یمنی علیه متجاوزان در ساحل غربی + فیلم 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن