ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93800
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
متجاوزان یمن را به زندان بزرگ تاریخ تبدیل کرده اند

متجاوزان یمن را به زندان بزرگ تاریخ تبدیل کرده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا فضل الشرفی چهارشنبه شب در اجلاسیه 36 شهید هنرمند خراسان جنوبی در بیرجند با بیان اینکه موضوع صحبت های من در 2 محور، یکی ظلم به یمن و دیگری محور مقاومت یمن است، افزود: در محور نخست، شما ظلم و ستم و به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا فضل الشرفی چهارشنبه شب در اجلاسیه 36 شهید هنرمند خراسان جنوبی در بیرجند با بیان اینکه موضوع صحبت های من در 2 محور، یکی ظلم به یمن و دیگری محور مقاومت یمن است، افزود: در محور نخست، شما ظلم و ستم و به خاک و خون کشیدن شدن مردم مظلوم یمن را روزانه از طریق رسانه های مختلف می بینید.
وی با اشاره به اینکه مصیبت ها و فجایعی که امروز در یمن وجود دارد و مردم کشورم آن را تحمل می کنند در هیچ کجای جهان رخ نداده است، اضافه کرد: متجاوزین به کودکان و زنان بی گناه که تنها در خانه های خود زندگی می کنند و هیچ نقشی در جنگ ندارند هم رحم نمی کنند.
فضل الشرفی عنوان کرد: در طول تاریخ متجاوزان به افراد غیرنظامی و کسانی که در جنگ نبودند، کاری نداشتند ولی در یمن افراد عادی و بی گناه کشورم زیر بمب باران موشک های سعودی قرار دارند و تلاش عربستان سعودی این است که بیشترین قربانی را بگیرد.
وی ادامه داد: وضعیت یمن به گونه ای است که اگر افراد بی گناه به واسطه بمب باران موشک ها کشته نشوند به طور یقین بر اثر محاصره عربستان بر اثر گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست می دهند، در بخش های از یمن مردم از گرسنگی به برگ های درختان روی آورده اند و تاکنون تعداد زیاد کودک بی گناه بر اثر سوء تغذیه جان باخته اند.
دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن اظهار داشت: محور دوم صحبت هایم مربوط به محور مقاومت ملت یمن است، مردم یمن هیچ وجه مقاومت خود را ترک نمی کنند و تا آخرین نفس از سرزمین و دین خود حراست و دفاع خواهند کرد.
فضل الشرفی گفت: اگر تبدیل به ذراتی در هوا شویم برای مردم یمن خیلی بهتر است تا در مقابل موجودات مغرور و پست تسلیم شوند.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) روحیه انقلابی گری را در ملت ایران زنده کرد و مردم ایران در چشم آزادگان جهان به عنوان الگو و سرمشق شناخته می شوند، افزود: مردم یمن هم با الگوگیری از مردم آزاده ایران اسلامی تا آخرین نفس پای آرمان و عقیده خود ایستاده و از سرزمین خود دفاع خواهند کرد.
دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن ، شهادت را یک موهبت الهی دانست که شهدا بیشتر از ما آن را درک کرده اند، اضافه کرد: شهادت به یک احساس و ارتباط معنوی با خداوند متعال مربوط می شود که شهدا و خانواده شهدا بیشتر این موضوع را درک کرده اند.
فضل الشرفی ضمن تبریک به خانواده شهدا هنرمند استان که فرزندانشان این مسیر درست و راه و روش خداوند و پیامبر گرامی اسلام(ص) را برای سعادت خود انتخاب کرده اند، گفت: مقاومت تنها در هنر محدود نمی شود و هنرمندان واقعی جامعه شهیدانی هستند که در مقابل استکبار ایستادگی می کنند و استکبار جهانی را در هم می شکنند و دشمنان را از معرکه به زیر می کشند.
7556*6054
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن