ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93821
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۳۸
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی: شورای امنیت باید جدیت خود را در برقراری صلح در یمن اثبات کند

الحوثی: شورای امنیت باید جدیت خود را در برقراری صلح در یمن اثبات کند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از شورای امنیت سازمان ملل خواست که برای صلح در یمن تلاشی جدی انجام دهد. وی افزود: جدیت شورای امنیت در رسیدن به […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از شورای امنیت سازمان ملل خواست که برای صلح در یمن تلاشی جدی انجام دهد.

وی افزود: جدیت شورای امنیت در رسیدن به صلح در یمن به منزله اثبات عدم دست داشتن این شورا در کشتارهای روزانه‌ای است که کشورهای ائتلاف متجاوز و همپیمانانشان در یمن مرتکب می‌شوند.

مذاکرات سوئد پایان جنگ یا چهره‌سازی برای متجاوز؟ورود هیئت «انصارالله» به سوئدعبدالسلام: از هیچ تلاشی برای موفقیت مذاکرات سوئد فروگذار نمی‌کنیم

محمد علی الحوثی گفت: هرگونه عدم جدیت منجر به شکست مذاکرات صلح و تکرار سناریوی شکست مذاکرات کویت خواهد شد. 

دفتر مارتین گریفیث نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن روز چهارشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد گفتگوهای سیاسی میان طرف های یمنی از روز 6 دسامبر از سر گرفته خواهد شد.

بعد از ظهر چهارشنبه یک هیئت 12 نفری از دولت مستعفی یمن وارد استکهلم شد. پیش از این و در روز سه شنبه نیز یک هیئت به نمایندگی از دولت نجات ملی یمن از صنعا به سوئد رفته بود.

پیش از این قرار بود مذاکرات صلح در ششم سپتامبر در ژنو برگزار شود که با مانع‌تراشی عربستان سعودی این نشست برگزار نشد و عربستان به هواپیمای عمانی برای انتقال هیئت انصارالله از صنعا به ژنو، اجازه پرواز و فرود در فرودگاه صنعا را نداد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن