ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 93825
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۵۸
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
عزت در مقاومت است

عزت در مقاومت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، سردار اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در سومین سالگرد شهادت محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر با اشاره به ارزش و مقام شهدا گفت: شهدای مدافع حرم قرب و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، سردار اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در سومین سالگرد شهادت محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر با اشاره به ارزش و مقام شهدا گفت: شهدای مدافع حرم قرب و ارزش بالایی نزد خداوند متعال دارند و این سبب جذب قلوب مردم به سمت شان می شود. نمونه ای از این را در تشییع شهدای مدافع حرم توسط مردم دیدیم. اما بعضی که غرب زده اند در حوادث فرانسه عزادار بودند اما  حاضر نبودند زیر تابوت شهدای مدافع حرم را بگیرند و در تشیییع جنازه این عزیزان شرکت کنند.

 سردار اهوازیان ادامه داد:اعتبار امروز جمهوری اسلامی مدیون رشادت ها و فداکاری های شهید طهرانی مقدم است. قدرت مسئولین جمهوری اسلامی در میادین سیاست خارجی از برکت خون امثال شهید حجی و شهید احمدی جوان است.

وی با گلایه از مدیرانی که در عمل به شهدا بی اعتنا هستند گفت: متاسفانه تفکرات لیبرالی در کشور در مقابل آرمان انقلاب و شهداست. در تشیع جنازه شهید حججی از چین آمده بودند اما بعضی مدیران لیبرال حتی در گرامیداشت شهید هم حاضر نبودند. شهدای مدافع حرم مدافعان ناموس و خاک و دین شدند . مذاکره با دشمنان چیزی جز پایمال شدن عزت پاسپورت ایرانی را نداشته است. عزت در مقاومت در مقابل زیاده خواهی و جنگ افروزی دشمنان است.همین کاری که شهدا کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: شهدا در زمان مناسب در میدان جنگ به تکلیف خودشان عمل کردند اما وظیفه ما کار فرهنگی و عمل به آرمان های انقلاب اسلامی و بصرت افزایی و روشنگری است. ما فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشیم. رئیس مجلس سوریه میگفت در سوریه قانون مصوب کردیم که در کتب درسی دانش آموزان بنویسیم رزمندگان ایرانی و سوری در مقابل داعش چگونه مقاومت کردند ، اما بعضی در داخل عکس شهید فهمیده و آیه های جهادی را از کتاب های درسی به بهانه ترویج خشونت حذف کردند. مسئولین جمهوری اسلامی مدیون شهدایی هستند که خونشان برای امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ریخته شده است. مبادا با رفتار ، اعمال و سیاست بازی ها پا روی خون شهدا بگذارند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن