ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93831
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۴۸
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
نخست وزیر بحرین برای یازدهمین بار مکلف به تشکیل دولت شد!

نخست وزیر بحرین برای یازدهمین بار مکلف به تشکیل دولت شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پست توئیتری خود با اشاره به اقدام پادشاه بحرین در مکلف کردن خلیفه بن حمد آل خلیفه به تشکیل دولت این کشور نوشت: پادشاه بحرین برای یازدهمین بار «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» نخست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پست توئیتری خود با اشاره به اقدام پادشاه بحرین در مکلف کردن خلیفه بن حمد آل خلیفه به تشکیل دولت این کشور نوشت: پادشاه بحرین برای یازدهمین بار «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» نخست وزیر سابق این کشور را مسئول تشکیل کابینه کرد.

وی در ادامه افزود: می توان گفت که دست کم نتیجه برگزاری انتخابات صوری و فرمایشی در این کشور می توانست تعیین نخست وزیر جدید باشد.

کابینه جدید بحرین با حفظ وزرای سابق و تغییر تنها ۳ وزیر بنا به دستور حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور مجددا تشکیل شد.

کابینه جدید در این کشور به ریاست «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» نخست وزیر سابق بحرین دربرگیرنده ۱۸ وزیر است. در ساختار جدید کابینه بحرین، «سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» ولیعهد بحرین به عنوان معاون اول نخست وزیر انتخاب شد.

همچنین وزرای پستهای کلیدی مانند وزارت خارجه، کشور و دادگستری در پستهای خود باقی ماندند اما «عبدالله بن حسن النعیمی» به عنوان وزیر جدید دفاع انتخاب شد.

«ایمن توفیق المؤید» به عنوان وزیر جوانان و «سلمان بن خلیفه آل خلیفه» به عنوان وزیر دارایی معرفی شدند.

پادشاه بحرین طی حکمی «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» نخست وزیر مستعفی این کشور را مجددا مأمور تشکیل کابینه جدید کرده بود.

چند روز پیش خلیفه بن سلمان از استعفای کابینه بحرین در جلسه ویژه ای که در کاخ القضیبیه در منامه برگزار شد، خبر داده بود.

در حال حاضر ۴۶ سال از دوران نخست وزیری خلیفه بن سلمان آل خلیفه در بحرین می گذرد و بقای وی در این پست به بزرگترین نماد دیکتاتوری رژیم مرتجع آل خلیفه تبدیل شده است.

گفتنی است، انتخابات فرمایشی پارلمانی در بحرین نیز طی دو نوبت در هفته گذشته و هفته جاری برگزار شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن