ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93847
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن ثابت کرد راه عزت و سربلندی غیر از مقاومت اسلامی نیست

یمن ثابت کرد راه عزت و سربلندی غیر از مقاومت اسلامی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در واکنش به کشتار مردم بی‌گناه یمن توسط ائتلاف سعودی، بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله قاصِم الجَبارین مُبیرِ الظّالمینوَلَمَنِ انتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَٰئِکَ مَا عَلَیْهِم مِّن سَبِیلٍﻭ ﻛﺴﺎﻧﻲ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در واکنش به کشتار مردم بی‌گناه یمن توسط ائتلاف سعودی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصِم الجَبارین مُبیرِ الظّالمین
وَلَمَنِ انتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَٰئِکَ مَا عَلَیْهِم مِّن سَبِیلٍ
ﻭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺳﺘﻢ ﺩﻳﺪﻧﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻘﺎم ﺍﻧﺘﻘﺎم ﺑﺮﺁﻳﻨﺪ، ﺍﻳﺮﺍﺩﻱ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﻴﺴﺖ

بیش از چهار سال از حملات ائتلاف صهیونیستی – تکفیری (رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شجره خبیثه آل سعود) با حمایت‌های آمریکای جنایت کار و مستکبران جهانی علیه ملت مظلوم و بی دفاع یمن می‌گذرد.

در این مدت مردم مقاوم یمن که تنها با اتکال به قوت لایزال الهی به حق ایستادگی کرده‌اند توانستند دشمن زبون و پست خود را در باتلاقی گرفتار کنند که برای رهایی از آن مجبوراند، شرافت نداشته خود را در برابر مزدوران جهانی به تاراج بگذارند و در برابر تحقیر دشمن سرِ ذلالت فرود بیاورند.

یمن بار دیگر ثابت کرد راه عزت و سربلندی مسیری غیر از مسیر مقاومت اسلامی نیست، مقاومتی که به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در ایران آغاز شد ولی منحصر به ایران نماند و این شجره طیبه همچون یک درخت تناور ریشه در قلب و جان مردم یافته است.

و اینک تمام عالم بدانند مقاومت اسلامی اکنون به درختی تناور و پر ثمری تبدیل شده است که پیوندی ناگسستی میان عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان را رقم زده است، پیوندی که ریشه در اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و اله) دارد.

ما دانشجویان ایرانی و برادران مجاهد یمنی‌مان نه تنها خود را محصور به مرزهای فرضی جداکننده میان ملت‌های مسلمان نمی‌دانیم بلکه آمادگی خود را جهت مبارزه با دشمن تکفیری-صهیونیستی اعلام می‌نماییم و حاضریم با جان و مال و سرمایه خود در مسیر مقاومت مبارزه کنیم و تا برافراشتن پرچم لا اله الا الله بر تمام نقاط عالم از پای ننشینیم و یک صدا فریاد می‌زنیم:
الله اکبر
الموت لامریکا
الموت لاسرائیل
الموت لآل سعود
اللعنه علی الیهود
النصر للاسلام
نصر من الله و فتح قریب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن