ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93873
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱:۵۰
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
دانشجویان مشهدی در روز دانشجو برای استکبار جهانی خط و نشان کشیدند/سلبریتی ها چرا در برابر اتفاقات فرانسه سکوت کردند؟!

دانشجویان مشهدی در روز دانشجو برای استکبار جهانی خط و نشان کشیدند/سلبریتی ها چرا در برابر اتفاقات فرانسه سکوت کردند؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، ظهر دیروز دانشگاه فردوسی مشهد، محل اجتماع سه هزار دانشجوی انقلابی دانشگاه‌های مشهد بود؛ دانشجویان در این اجتماع با شکوه در آستانه‌ی روز دانشجو از مظلومین جهان اسلام حمایت کردند و تجمع ضد استکباری را در صحن دانشگاه فردوسی شکل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، ظهر دیروز دانشگاه فردوسی مشهد، محل اجتماع سه هزار دانشجوی انقلابی دانشگاه‌های مشهد بود؛ دانشجویان در این اجتماع با شکوه در آستانه‌ی روز دانشجو از مظلومین جهان اسلام حمایت کردند و تجمع ضد استکباری را در صحن دانشگاه فردوسی شکل دادند.

در این تجمع دانشجویان مشهدی ضمن اعلام انزجاراز سیاسیت‌های آمریکا به نقش عربستان سعودی در کشتار ضد انسانی یمن هم اشاره کردند و اعلام کردند طبق صحبت امام (ره) اگر روزی از آمریکا و اسرائیل بگذرند از جنایات عربستان سعودی نخواهند گذشت.

در تجمع دیروز دانشجویان مشهد که با شعار‌های دانشجویان هم همراه بود پرچم آمریکا، اسرائیل و انگلیس به آتش کشیده شد، همچنین بیاینه‌ی دانشجویان در خصوص جنایات عربستان در یمن هم قرائت شد.  
در بخشی از این بیانیه آمده است: «رژیم منحوس و غرق در جاهلیت آل سعود بار دیگر با کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و مظلوم یمن، به ویژه کودکان و زنان این دیار، لکه ننگ دیگری در تاریخ برای خود به یادگار گذاشت و با این جنایت هولناک و غیر انسانی بر خوی وحشی‌گری خود مهر تایید زد، کشتاری که چندین سال است محکومیت گسترده افکار عمومی در جهان را برانگیخته است و وجدان‌های بیدار را در جای جای جهان، چون سیلی خروشان در دفاع از مردم و کودکان رنجدیده یمن در روح زمان جاری ساخته و با صدایی رسا به جهانیان اعلام می‌دارد که هنوز هستند قلب‌های بیداری که ظلم و ستم استکبار جهانی را تاب نمی‌آورند و برای برپایی عدالت به پا خاسته‌اند.»

در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به عربستان سعودی آمده بود: «اینک ما دانشجویان خراسان رضوى با تاسی از مقام معظم ولایت، ظلم و جنایات آشکار آل سعود و حمایت بی دریغ آمریکا از آن‌ها را محکوم نموده و به این رژیم جاهلی اعلام می‌کنیم که این فجایع وحشیانه، جز رسوایی آنان در افکار مردم جهان و آشکار نمودن ترس و وحشت آنان از اسلام ناب محمدی (ص)، برایشان نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.»

روحیه‌ مطالبه گرایانه‌ دانشجویی هنوز زنده است
یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: در آستانه‌ی روز دانشجو این تجمع دانشجویان مشهدی ثابت کرد که هنوز دانشجویان به جنایات رخ داده در منطقه حساس هستند و روحیه‌ مطالبه گرایانه‌ی دانشجویی هنوز زنده است.   دانشجویان مشهدی در روز دانشجو برای استکبار جهانی خط و نشان کشیدند/سلبریتی ها چرا در برابر اتفاقات فرانسه سکوت کردند؟!

این دانشجو ادامه داد: برای ما دانشجویان نقطه شروع استکبار ستیزی همین روز دانشجو است و ما در روز دانشجو ثابت کردیم که رسالت اصلی خود را هرگز فراموش نکرده ایم و به یاد داریم که تا زنده هستیم استکبار ستیزی را ادامه می‌دهیم.

دانشجویان در برابر جنایات و فجایع یمن سکوت نمی‌کنند
هادی باادب، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: این برنامه یک تجمع ضداستکباری است که در کنار گلزار شهدای گمنام دانشگاه فردوسی و همزمان با گرامیداشت ۱۶ آذر ۱۳۳۲ برای تجدید بیعت دانشجویان با شهدا و گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد.

باادب افزود: دانشجویان قشر بیدار جامعه هستند و در برابر جنایات و فجایع یمن سکوت نمی‌کنند.

سلبریتی‌ها چرا در برابر اتفاقات فرانسه که مهدآزادی است، سکوت کردند؟!
در ادامه این تجمع دانشجویان با برگزاری تریبون آزادی به بیان نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختد، یکی از دانشجویان در این تریبون گفت: در اینکه در ایران مشکلات بسیاری وجود دارد شکی نیست، اما چرا بسیاری به‌این نکته توجه ندارند که فرانسه، کشوری که مهد آزادی تلقی می‌شد، امروز غرق در مشکلات است.   دانشجویان مشهدی در روز دانشجو برای استکبار جهانی خط و نشان کشیدند/سلبریتی ها چرا در برابر اتفاقات فرانسه سکوت کردند؟!
قاسم شاهسوند اضافه کرد: در این کشور مدتی است که سربازان ضدشورش مردم این کشور را زیر مشت و لگد گرفته‌اند و نکته جالب اینکه آقایان و خانم‌های سلبریتی که مدتی پیش از نبود آزادی در ایران گلایه داشند سکوت کرده‌اند!

وی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از این سلبریتی‌ها در صفحات فضای مجازی‌شان همه چیز پیدا می‌شود، اما درخصوص آنچه که به‌واقع می‌دانند، هیچ وجود ندارد.

این دانشجو خطاب به‌این افراد خاطرنشان کرد: چرا زمانی که در مهد آزادی این اتفاقات رخ داد، همه این‌ها سکوت کردند؟

اجتماع بزرگ دانشجویان مشهدی در ادامه در سالن ورزشی ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی ادامه داشت که در این برنامه هم دانشجویان با قرائت بیانیه‌ای از نماینگان مجلس خواستند که در زمینه‌ی فعالیت‌های هسته‌ای تجدید نظر کنند و دستور از سرگیری کامل صنعت هسته‌ای را صادر کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده بود: «حال که چندی از دستور مقام معظم رهبری برای آغاز به کار صنعت هسته‌ای میگذرد جنبش دانشجویی از خادمان ملت انتظار دارد پیگیر اجرای فرامین مقام معظم رهبری بوده و از مسوولین مربوطه مطالبات لازم را انجام دهد تا برای مردم این مساله شفاف شود که چه اقداماتی توسط سازمان انرژی اتمی بعد از بد عهدی‌های آمریکا و سران اروپایی چه بوده است. قطعا کوتاهی در زمینه هسته‌ای به بهانه انتظار برای بسته پیشنهادی اروپا ارمغانی جز کند شدن مسیر پیشرف علمی و اقتصادی کشور نخواهد داشت.»

بیان این نکته از بیانیه با شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست توسط دانشجویان همراه شد و دانشجویان از نمایندگان مجلس خواستند که در زمینه‌ی مسئله‌ی هسته‌ای ورود کنند.   در حاشیه همایش دانشجویان که با عنوان «دانشجو، مبارزه، خدمت» برگزار شد، غرفه های دستاوردهای جهادگران دانشجوی خراسان رضوی هم فعال بود، همچنین در این مراسم از دانشجویان و مسئولینی که به محرومین استان خراسان رضوی خدمت کردند، تقدیر و قدرانی شد.   دانشجویان مشهدی در روز دانشجو برای استکبار جهانی خط و نشان کشیدند/سلبریتی ها چرا در برابر اتفاقات فرانسه سکوت کردند؟!   دانشجویان مشهدی در روز دانشجو برای استکبار جهانی خط و نشان کشیدند/سلبریتی ها چرا در برابر اتفاقات فرانسه سکوت کردند؟!   اجرای این برنامه روز دانشجو در مشهد در شرایطی بود که دانشگاه‌های کشور در روز دانشجو امسال کمتر به مسائل استکباری پرداختد وعملا مسئله‌ی استکبار ستیزی روز دانشجو کمرنگ‌تر از گذشته بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن