ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93936
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای دانشجو آمریکا را مظهر جنایت و استبداد می‌دانستند

شهدای دانشجو آمریکا را مظهر جنایت و استبداد می‌دانستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، امام جمعه موقت یاسوج امروز، 16 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: ۱۶ آذر روز دانشجو نامگذاری شده و در پی کودتای ننگین ۲۸ مرداد سال ۳۲ و بازگشت دوباره شاه […]

شهدای دانشجو آمریکا را مظهر جنایت و استبداد می‌دانستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، امام جمعه موقت یاسوج امروز، 16 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: ۱۶ آذر روز دانشجو نامگذاری شده و در پی کودتای ننگین ۲۸ مرداد سال ۳۲ و بازگشت دوباره شاه فراری و گذشت چهار ماه از این کودتا انحرافات زیادی شروع شد که بازگشت استعمار و از بین رفتن صنعت ملی نفت از این اتفاقات بود.
وی با اشاره به اهداف قیام ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، افزود: در چنین روزی رژیم پهلوی تعدادی از دانشجویان را به خاک و خون کشید، زیرا این دانشجویان آمریکا را مظهر جنایت، زورگویی و استبداد می‌دانستند.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید مراقب باشد تا از انحرافات جلوگیری شود، اضافه کرد: کلید سازندگی کشور بنا به فرموده امام و رهبری در دست دانشجوی انقلابی و با بصیرت است.
حجت الاسلام خاضع در ادامه بیانات خویش بیان کرد: توان موشکی ایران به عنوان عامل بازدارندگی و ضامن امنیت کشور خاری در چشم دشمنان است و هر چند که آمریکا برای تضعیف آن تلاش می کند اما به لطف الهی چنین توطئه ای خنثی خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز طی چند روز گذشته در شهر سمنان، ابراز کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به این اجلاس حاوی نکات راهگشا و مهمی بود.
امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مهمترین محورهای این پیام شامل ادای صحیح نماز، توجه به جنبه‌های تربیتی نماز به ویژه برای نسل جوان و گسترش اقامه نماز جماعت در مدارس و دانشگاه‌هاست.
حجت‌الاسلام خاضع عنوان کرد: کاهش انواع ناهنجاری‌های اجتماعی، بزهکاری‌ها، فسادها و منکرات در جامعه جزو نتایج مهم اقامه نماز است.
وی در بخش دیگری از اظهارات خویش گفت: حدود چهار سال قبل آل سعود با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ نابرابری را علیه یمن آغاز کرد و هنوز نیز ادامه دار، ضمن اینکه مقاومت ملت مظلوم یمن تاکنون مانع دستیابی متجاوزان به اهداف شوم خود در این کشور اسلامی شده است.
امام جمعه موقت یاسوج اضافه کرد: عمده‌ترین اهداف آمریکا و متحدانش از راه اندازی جنگ در یمن شامل سرکوب جبهه مقاومت، فروش اسلحه به آل سعود، اختلاف افکنی بین مسلمانان و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.
حجت‌الاسلام خاضع یادآور شد: آوارگی مردم، گسترش قحطی و شیوع انواع بیماری‌ها بخش ناچیزی از فجایع انسانی ایجاد شده در یمن از زمان آغاز حمله نظامی آل سعود به این کشور اسلامی است.
وی یادآور شد: مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی دروغین طرفداری از حقوق بشر نه تنها در مقابل جنایت‌های غیرانسانی در یمن سکوت کرده اند بلکه از آل سعود نیز حمایت همه جانبه می کنند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن