ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93944
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
باید ببینیم چه جوانانی در دانشگاه تربیت می‌کنیم؟ +فیلم

باید ببینیم چه جوانانی در دانشگاه تربیت می‌کنیم؟ +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه مجازی منتسب به سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرام به مناسبت روز دانشجو قسمتی از سخنان فرمانده سپاه قدس را بازنشر کرد. حاج قاسم سلیمانی در سخنان خود ضمن بیان نکاتی ارزشمند در خصوص دانشجو و […]

استادان دانشگاه باید جوانان فداکار و غیرتمند تربیت کنند +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه مجازی منتسب به سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرام به مناسبت روز دانشجو قسمتی از سخنان فرمانده سپاه قدس را بازنشر کرد. حاج قاسم سلیمانی در سخنان خود ضمن بیان نکاتی ارزشمند در خصوص دانشجو و دانشگاه، دانشجویان را از جمله ارزشمندترین ثروت‌های جامعه دانست که وظایفی مهم در قبال جامعه برعهده دارند. سردار در ادامه سخنان خود گفت:

«باید ببینیم چه بذری در جامعه خود می‌کاریم؟ چه جوانانی در جامعه خود در دانشگاه تربیت می‌کنیم؟ استاد عزیز! اگر جامعه فردا ما فاقد چنین جوانان غیرتمند و فداکاری شد، این جامعه اگر بالاترین ثروت‌ها را هم داشته باشد، با هر هجومی و هر تحرکی و هر طمعی از بین خواهد رفت. این وظیفه ملی ماست، این وظیفه انسانی ماست؛ ما باید این روح و فرهنگ را در جامعه خودمان ترویج کنیم».

در ادامه فیلم سخنرانی سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: نمونه‌هایی از اعتراض دانشجویان در مقابل رهبر‌ انقلاب +فیلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن