ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93953
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
العجری: نتایج توافق‌های کنونی رضایت بخش است

العجری: نتایج توافق‌های کنونی رضایت بخش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالملک العجری نماینده و سخنگوی جنبش انصار الله یمن در مذاکرات صلح یمن در سوئد گفت: «توافق حاصل شد تا مذاکرات بر پنج محور اصلی تمرکز داشته باشد، نخست، چارچوب سیاسی. دوم، فرودگاه صنعا سوم، اقدامات و رویکرد‌های […]

العجری: نتایج توافق‌های کنونی رضایت بخش استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالملک العجری نماینده و سخنگوی جنبش انصار الله یمن در مذاکرات صلح یمن در سوئد گفت: «توافق حاصل شد تا مذاکرات بر پنج محور اصلی تمرکز داشته باشد، نخست، چارچوب سیاسی. دوم، فرودگاه صنعا سوم، اقدامات و رویکرد‌های اقتصادی. چهارم، کمک‌ها و امداد‌های بشردوستانه و پنجم، موضوع اسرا و بازداشتی‌ها که تاکنون پیشرفتی خوبی در این زمینه اخیر به دست آمده است.»

وی در ادامه افزود: «ما همیشه گفته ایم همه ابعاد پرونده اسرا و زندانیان باید حل و فصل شود و همه اسرا و زندانیان هر دو طرف آزاد شوند. توافقنامه نیز بر این نکته تأکید می‌کند که آزادی همه اسرای یک طرف در مقابل آزادی همه اسرای طرف مقابل. اکنون ما قصد داریم گام‌هایی در زمینه تبادل فهرست اسرای موجود نزد هر طرف برداریم و من معتقدم این یک راه حل ریشه‌ای برای پایان دادن به موضوع اسرا و زندانیان است»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن