ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93970
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۵۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
تقدیر از دانشجویان مدافع حرم در میناب

تقدیر از دانشجویان مدافع حرم در میناب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مراسم بزرگداشت روز دانشجو در میناب برگزار شد.این همایش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب برگزار شد.محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: کاری که دانشجویان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مراسم بزرگداشت روز دانشجو در میناب برگزار شد.
این همایش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب برگزار شد.
محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: کاری که دانشجویان شهید ۱۶ آذر انجام دادند تا ابد باقی خواهد ماند، زیرا آن‌ها با انتخاب شهادت بهترین الگوی جاودانگی را به ما نشان دادند.
حجت الاسلام محسن ابراهیمی نماینده نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان نیز در این مراسم گفت: دانشجویی که به دنبال علم و دانش است بنابر روایات بر روی بال فرشتگان قدم میزند و این افتخاری است که نصیب هرکسی نمی‌شود.
در پایان  همایش روز دانشجو از ۱۰ دانشجوی مدافع حرم و فعالان اردو‌های جهادی میناب قدردانی شد.

روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود.

این روز، به یاد سه دانشجو که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن