ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94003
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۲۱
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مداح استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود‌

یادواره شهدای مداح استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود‌

– اخبار استانها – سیدحسن ذاکرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: جلسه‌ای در زمینه شاخص‌های مداح انقلابی برگزار شد و ایجاد پایگاه ثابت ارزشی برای مداحان انقلابی نیز دنبال شده است. مسئول بسیج مداحان خراسان رضوی گفت: اعزام مداحان و شاعران نخبه به اردوی قم صورت گرفت؛ ساماندهی مجالس ترحیم و محتواسازی فعالیت‌ها […]

– اخبار استانها –

سیدحسن ذاکرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: جلسه‌ای در زمینه شاخص‌های مداح انقلابی برگزار شد و ایجاد پایگاه ثابت ارزشی برای مداحان انقلابی نیز دنبال شده است.

مسئول بسیج مداحان خراسان رضوی گفت: اعزام مداحان و شاعران نخبه به اردوی قم صورت گرفت؛ ساماندهی مجالس ترحیم و محتواسازی فعالیت‌ها و صدور مجوز فعالیت برای مداحان با همکاری مرکز امور مساجد نیز دنبال شده است.

ذاکرین گفت: تنظیم آئین نامه اجرایی مجالس ترحیم در مساجد نیز پیگیری شده؛ جلسات ماهانه با مسئولان مجمع الذاکرین‌ها نیز هر ماه برگزار و ماهانه نیز نشست گفتمان سازی انقلاب با حضور هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: جذب و آموزش مداحان جوان و نوجوان نیز دنبال می‌شود. اکنون نیز در پی یادواره شهدای مداح هستیم و فراخوان یادواره شهدای مداح دفاع مقدس و مدافع حرم منتشر شده و انتهای دی ماه نیز این یادواره برگزار می‌شود.

کرمانشاه| بسیج رسانه بازوی انقلاب در جنگ نرم دشمنان است300 برنامه توسط بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی در ایام روز دانشجو برگزار می‌شودرشت| طرح تقویت "بسیج رسانه" در کمیسیون تخصصی مجلس تصویب شد

مسئول سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی تصریح کرد: کارکرد اصلی بسیج مداحان ساماندهی و آموزش مداحان است البته بیشتر افرادی که وارد این سازمان می‌شوند از قبل مداح بوده‌اند و ما صرفا وظیفه آموزش آنها را برعهده داریم. تاکنون 14 دوره آموزشی از سوی بسیج مداحان خراسان رضوی برگزار شده است.

ذاکرین عنوان کرد: جمع‌آوری خاطرات مداحان و شاعران پیشکسوت در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در خراسان رضوی نیز با هدف مستندسازی در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن