ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94024
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

لحظاتی دردناک از تلاش پدر یمنی برای نجات جان کودک شیرخواره‌اش +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حال و روز این روزهای مردم یمن به دلیل تجاوز سعودی‌ها با همدستی سران آمریکایی، وضعیتی تاسف‌بار و دردناک است. به عقیده آن‌ها که وضعیت زنان و کودکان یمن در این شرایط فعلی را […]

تلاش پدر یمنی برای نجات کودک شیرخواره 5 ماهه‌اش+ فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حال و روز این روزهای مردم یمن به دلیل تجاوز سعودی‌ها با همدستی سران آمریکایی، وضعیتی تاسف‌بار و دردناک است. به عقیده آن‌ها که وضعیت زنان و کودکان یمن در این شرایط فعلی را از نزدیک مشاهده می‌کنند، یمن تجسم حوادثی است که 1400 سال پیش در کربلا رخ داده است.

زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه یمنی چشم انتظار یاری و کمک سایر مسلمانان هستند و از نظر تغذیه و سلامت جان آن‌ها در خطر است و متاسفانه مجامع بین المللی حقوق بشر همچنان در سکوت محض به سر می‌برند.

گویا کسی صدای ناله‌های کودکان یمنی را نمی‌شنود و مقامات سعودی و آمریکایی از وجدان به خواب رفته مدعیان حقوق بشر نهایت سواستفاده را در تحت ظلم و ستم قرار دادن مردم بی دفاع یمن به کار گرفته‌اند.

در ادامه ویدئویی کوتاه را مشاهده می‌کنید از یک پدر یمنی که با دست خالی نهایت تلاش خود را برای نجات جان کودک 5 ماه خود به کار گرفته است. او بیش از ۳ ساعت با پای پیاده راه رفته تا به مرکز پزشکی برسد و طفل شیرخواره خود را که به خاطر سوء تغذیه حاد به حالت احتضار رسیده و در حال جان دادن است را به پزشک برساند.

پس از تلاش یک ساعته پزشکان این تلاش نتیجه‌ای ندارد و عقیل طفل 5 ماهه این پدر یمنی مقابل چشمان پدر جان می‌دهد. پزشکان پس از فوت کودک جسد وی را در کفن پیچیده و به وی تحویل می‌دهند تا به روستا بازگشته و پیکی کوچک و نحیف فرزند خود را به خاک بسپارد.

ماجرای فوق حکایت دردناک هزاران کودک بی دفاع یمنی است که جان آن‌ها بازیچه جنگ طلبی و آتش افروزی مقامات سعودی و آمریکایی شده است و پدر و مادر آن‌ها هیچ دفاعی در برابر آن‌ها ندارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن