ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94041
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
تلاش دانشگاه آزاد برای تعظیم شعائر دینی و شهدا ستودنی است/تعابیر به کار رفته درباره شهید و شهادت در قرآن بسیار قابل تأمل است

تلاش دانشگاه آزاد برای تعظیم شعائر دینی و شهدا ستودنی است/تعابیر به کار رفته درباره شهید و شهادت در قرآن بسیار قابل تأمل است

امام‌جمعه کاشمر گفت:تعلق خاطر دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگداشت یاد شهدا قابل ستایش است.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت‌‏الاسلام سید‌کاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر صبح امروز در جمع اعضای شورای مرکزی نهمین یادواره ۱۳ شهید دانشجو و دو شهید مدافع حرم […]

تلاش دانشگاه آزاد برای تعظیم شعائر دینی و شهدا ستودنی است/تعابیر به کار رفته درباره شهید و شهادت در قرآن بسیار قابل تأمل استامام‌جمعه کاشمر گفت:تعلق خاطر دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگداشت یاد شهدا قابل ستایش است.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت‌‏الاسلام سید‌کاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر صبح امروز در جمع اعضای شورای مرکزی نهمین یادواره ۱۳ شهید دانشجو و دو شهید مدافع حرم این شهرستان و پاسداشت سه شهید گمنام و شهدای دانشجوی مدافع حرم گفت: برگزاری این قبیل یادواره‌‏ها وقتگیر و هزینه‏‌بر است؛ ولی یقیناً آثار پسندیده‌‏ای خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همه می‌‏دانیم توجه به عنصر شهید و شهادت ریشه قرآنی دارد و تعابیر به کار رفته درباره شهید و شهادت در قرآن بسیار قابل تأمل است.

امام‌جمعه کاشمر آیاتی از قرآن کریم در تکریم شأن و منزلت شهید بیان کرد و گفت: خداوند خود بر زنده‌بودن شهید گواهی داده و همین نکته بیانگر عظمت شهید و مقوله شهادت است و برگزاری یادواره شهدا، گامی در راستای تبیین آیات الهی در باره شهید و شهادت است. خدا را شاکرم که بحث برگزاری یادواره‌‏ها در کشور رو به گسترش است.

طباطبایی افزود:تعلق خاطر دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگداشت یاد شهدا قابل ستایش است و از اهتمام این دانشگاه برای تعظیم شعائر دینی و جایگاه شهدا باید قدردانی کرد.

سید محمدجواد موسوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هم به‌عنوان دبیر یادواره ۱۳ شهید دانشجو و دو شهید مدافع حرم با بزرگداشت روز دانشجو به بیان گزارش از مراحل شکل‌گیری این یادواره پرداخت و گفت: امسال در راستای برگزاری سلسله یادواره‏‌های شهدای دانشجو در سال‌های اخیر برآن شدیم تا با کمک بسیج دانشجویی، هیأت دانشجویی علمدار، مراکز آموزش عالی و شورای هیأت‌های مذهبی و جمعی از نهاد‌ها و ادارات شهرستان، این یادواره را با شکوه بیشتری برگزار کنیم. به همین دلیل برابر نظر شورای مرکزی مقرر شد این یادواره با حضور یک سخنران ملی و با رویکرد بزرگداشت شهدای مدافع حرم برگزار شود.   وی با اعلام خبر حضور مهدی چمران به‌عنوان یکی از چهره‏‌های مطرح دوران دفاع‌مقدس و عضوی از خانواده شهدا در این یادواره به عنوان سخنران تصریح کرد: امیر سرتیپ حسن سیفی رئیس مرکز حفظ نشر و آثار دفاع مقدس ارتش به‌عنوان مهمان ویژه در این یادواره حضور دارد.

یادواره ۱۳ شهید دانشجو و دو شهید مدافع حرم کاشمر، عصر دوشنبه نوزدهم آذر ساعت ۱۹ در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و در جوار مزار سه شهید گمنام برگزار خواهد شد.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن