ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94080
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۴۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
مخالفت آمریکا با پایان حمایت از ائتلاف سعودی در یمن

مخالفت آمریکا با پایان حمایت از ائتلاف سعودی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد دولت آمریکا با پایان دادن به حمایت از ائتلاف سعودی در یمن به شدت مخالف است. این در حالی است که مجلس سنای آمریکا در بحبوحه قتل وحشیانه […]

مخالفت دولت آمریکا با پایان دادن به حمایت از ائتلاف متجاوز سعودی در یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد دولت آمریکا با پایان دادن به حمایت از ائتلاف سعودی در یمن به شدت مخالف است.

این در حالی است که مجلس سنای آمریکا در بحبوحه قتل وحشیانه جمال خاشقجی (روزنامه‌نگار منتقد سعودی)، هفته گذشته به پیشبرد قطعنامه‌ای رای داد که هدف نهایی آن پایان دادن به مداخله این کشور در جنگ عربستان در یمن است. اکنون این موضوع باید در صحن سنا مطرح شود که انتظار می‌رود حتی تا پیش از دوشنبه چنین اتفاقی بیفتد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که یکی از هم‌پیمانان عربستان سعودی محسوب می‌شود و توانست به قرارداد‌های تسلیحاتی گزافی با ریاض دست پیدا کند، تهدید کرده است اگر این مصوبه به میز او برسد، آن را وتو خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن