ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94088
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۳۴
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
ادعای مقام آمریکایی درباره نقش ایران در یمن

ادعای مقام آمریکایی درباره نقش ایران در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از رویترز، تیموتی لیندرکینگ معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس در اظهاراتی در کنفرانس ابوظبی ادعا کرد: آمریکا بر این باور است که یمن باید شامل هیچ گونه تهدیدی از سوی شبه نظامیان مورد حمایت ایران علیه عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از رویترز، تیموتی لیندرکینگ معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس در اظهاراتی در کنفرانس ابوظبی ادعا کرد: آمریکا بر این باور است که یمن باید شامل هیچ گونه تهدیدی از سوی شبه نظامیان مورد حمایت ایران علیه عربستان سعودی و امارات متحده عربی نباشد.

بیشتر بخوانید:

دست برتر دیپلماسی عمومی ایران مقابل اعراب و آمریکا در خاورمیانه +فیلم

وی در ادامه افزود: ایالات متحده دولت یمن که مورد حمایت عربستان سعودی است، و همین طور جنبش حوثی ها را که مورد حمایت ایران است، تشویق می کند تا به طور کامل در مذاکرات صلح در سوئد تعامل کرده و مشارکت کنند.

اظهارات این مقام آمریکایی در حالی است که تلاش های دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ یمن تاکنون ناموفق بوده و تلاش های گروه های حقوق بشری برای مجازات و محاکمه عاملان اصلی نقض حقوق بشر در یمن نیز تاکنون به جایی نرسیده است.

ائتلاف متجاوز سعودی از سال 2015 میلادی تاکنون خاک یمن را آماج حملات بی‌رحمانه خود قرار داده است. در این مدت هزاران نفر از غیرنظامیان بی گناه به شهادت رسیده و میلیون ها نفر آواره شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن