ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9409
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب‌های «سرباز روز نهم» و «ابوعلی کیست» رونمایی می‌شود

کتاب‌های «سرباز روز نهم» و «ابوعلی کیست» رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تازه ترین آثار خود از تولید و آماده شدن دو کتاب تاریخ شفاهی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی و در موضوع شهدای مدافع حرم خبر داد. «سرباز روز نهم» که زندگی‌نامه شهید مدافع حرم «مصطفی‌صدرزاده» است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تازه ترین آثار خود از تولید و آماده شدن دو کتاب تاریخ شفاهی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی و در موضوع شهدای مدافع حرم خبر داد.

«سرباز روز نهم» که زندگی‌نامه شهید مدافع حرم «مصطفی‌صدرزاده» است حاصل بیش از  100 ساعت مصاحبه از خانواده، هم‌رزمان و دوستان شهید است فردی که فرمانده گردان عمار تیپ فاطمیون بود و حاج قاسم سلیمانی در وصف مصطفی صدرزاده گفته بود: عاشقش بودم.

 

همچنین کتاب «ابوعلی کجاست؟» زندگی‌نامه خودگفته شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» دفتر دوم از سری کتابهای تاریخ شفاهی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی است.

کتاب «ابوعلی کیست»، نیز حاصل 10 ساعت مصاحبه با شهید مرتضی عطایی  است که یک ماه قبل از شهادتش در مشهد ضبط شده و اینک مصادف با چهلم شهید آماده چاپ شده است؛ او نیز از دلاوران ایرانی تیپ فاطمیون بود که در روز عرفه سال95 به شهادت رسید.

 

این دو کتاب امروز (3 آبان) در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید صدرزاده در کهنز شهریار رونمایی می شود.

محقق این آثار «محمدمهدی رحیمی» و تدوین و بازنویسی اش را «نوید نوروزی» انجام داده اند.

رونمایی از این دو کتاب در حرم مطهر شهدای گمنام در کهنز شهریار به آدرس «شهریار، کهنز، گلستان 16، بوستان پیامبر اعظم(ص)» از ساعت 19 برگزار می شود.

این دو کتاب به زودی توسط دفتر نشر معارف منتشر می شود و در فروشگاهای پاتوق کتاب در سراسر کشور و کتابفروشی ها توزیع خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن