ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 94110
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
  • 701 بازدید
  • ارسال توسط :
تصویری دیده نشده از شهید حججی در اولین ساعات تولد نوزادش +عکس

تصویری دیده نشده از شهید حججی در اولین ساعات تولد نوزادش +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید محسن حججی متولد  سال 1370 در نجف‌آباد اصفهان، یکی از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود. او در مرداد ماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف، منطقهٔ مرزی بین سوریه و […]

تصویری دیده نشده از شهید حججی در اولین ساعات تولد نوزادش+عکسبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید محسن حججی متولد  سال 1370 در نجف‌آباد اصفهان، یکی از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود. او در مرداد ماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف، منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق توسط نیروهای داعش به اسارت و پس از دو روز به‌ دست داعش به‌ مقام شهادت نائل آمد.

شهید حججی، جوان ۲۵ ساله‌ای بود که در دومین اعزام خود به سوریه به شهادت رسید. سن این شهید جهادگر همانند استقامتش در مقابل بددلان و بدذاتان داعشی نشانگر ارادت و توکل و نزدیکی او با قیلام عاشورا بود. شهید محسن حججی جوان رعنای نجف آبادی چند سال پیش ازدواج کرده بود و حاصل ازدواج شهید محسن حججی و همسرش فرزندی تقریباً دو ساله است که از این شهید به یادگار مانده است.

ساعتی پیش صفحه رسمی شهید محسن حججی در اینستاگرام تصویری از این شهید مدافع حرم را برای اولین بار منتشر کرد که این عکس مربوط به اولین ساعات تولد علی حججی، نوزاد این شهید در بیمارستان است. در ادامه تصویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

تصویری دیده نشده از شهید حججی در اولین ساعات تولد نوزادش+عکس

بیشتر بخوانید: ویدئویی کمتر دیده شده از لحظه وداع شهید حججی با خانواده‌اش +فیلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن