ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94120
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالسلام: در شرایط فعلی مذاکره با متجاوزان معنایی ندارد

عبدالسلام: در شرایط فعلی مذاکره با متجاوزان معنایی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی مذاکره کننده یمن تاکید کرد نماینده سازمان ملل در امور یمن در سفر اخیر خود نکته جدیدی ارائه نکرد و گفت‌وگو با طرفی که به دنبال تحقق چیزی است که در میدان نبرد در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت ملی مذاکره کننده یمن تاکید کرد نماینده سازمان ملل در امور یمن در سفر اخیر خود نکته جدیدی ارائه نکرد و گفت‌وگو با طرفی که به دنبال تحقق چیزی است که در میدان نبرد در کسب آن ناتوان بوده است، معنایی ندارد.

وی تاکید کرد: مارتین گریفیت نماینده سازمان ملل در امور یمن در سفر اخیر خود چیز تازه‌ای ارائه نکرد و به آنچه در خصوص اقدامات اعتماد‌سازی تعهد کرده بود،‌وفا نکرد.

عبدالسلام که با روزنامه الثوره گفت‌وگو می‌کرد، افزود: از نظر عملی، فرستاده سازمان ملل از لحظه‌ای که ماموریت خود را آغاز کرده تا کنون، کاری خاصی انجام نداده است و فعالیت‌هایش همچنان در حد حرف و بحث و بررسی و وعده دادن است.

وی گفت: گریفیت هیچ چارچوب سیاسی فراگیری برای راه حلی که مرحله انتقالی آتی را بر اساس شراکت و همکاری میان تمام طرف‌های یمنی در نظر بگیرد و در مسائل دیگری که وعده داده بود، ارائه نکرده است.

عبدالسلام افزود: فرستاده سازمان ملل همچنین نتوانست کاری انجام دهد همچون بازگشایی فرودگاه، آزادی تمام اسیران و بازداشت شدگان و دور نگه داشتن اقتصاد از اقدامات ظالمانه و نیز در خصوص گام‌های اعتماد سازی هم کاری نکرده است.

سخنگوی انصارالله اظهار داشت: این شکست‌ها و ناکامی سبب می‌شود تا ما درباره اینکه آیا سازمان ملل می‌تواند کاری انجام دهد، بی‌اعتماد شویم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن