ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94125
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
  • 393 بازدید
  • ارسال توسط :
استقبال کمیته بین المللی صلیب سرخ از آزادی بازداشت شدگان یمنی

استقبال کمیته بین المللی صلیب سرخ از آزادی بازداشت شدگان یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «فابریزیو کاربونی» مدیر منطقه ای خاور نزدیک و میانه کمیته بین المللی صلیب سرخ، ضمن استقبال از توافق میان طرفین درگیریها در یمن برای آزادی، انتقال و بازگرداندن بازداشت شدگان و افراد جداشده از خانواده­‌های خود گفت: این سازمان مصمم است که به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«فابریزیو کاربونی» مدیر منطقه ای خاور نزدیک و میانه کمیته بین المللی صلیب سرخ، ضمن استقبال از توافق میان طرفین درگیریها در یمن برای آزادی، انتقال و بازگرداندن بازداشت شدگان و افراد جداشده از خانواده­‌های خود گفت: این سازمان مصمم است که به تسهیل این نقل و انتقال کمک کند.

کاربونی افزود: از کمیته بین­‌المللی صلیب سرخ خواسته شد تا نقش خود را به عنوان یک میانجی بی‌­طرف ایفا کند و کمک فنی ارائه دهد. از ابتدا، ما با مقامات بازداشت­‌کننده تماس مستقیم داشته‌­ایم و من خرسندم که ما به بازداشت­‌شدگان هر دو طرف برای بازگشت­‌شان به خانه کمک می­‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: این توافقنامه پس از مدت ها یکی از نخستین گام­های مثبت برای یمن است. من خوشحالم که می بینم گفتگوها به نتیجه ایی عملی منجر می­‌شود و این اثبات می کند که سلامت مردم یمن می­‌تواند در اولویت باشد.

کاربونی ابراز امیدواری کرد که این توافق به ایجاد اعتماد لازم برای دستیابی به یک راه حل سیاسی کمک کند.

کاربونی همچنین افزود: نقش کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به عنوان یک میانجی بی‌­طرف در کنار تجربه و تخصص این سازمان در این زمینه، موفقیت این عملیات را تضمین می کند.

به گفته مدیر منطقه ایی صلیب سرخ جهانی، مردم یمن دیگر تحمل این همه مصائب را ندارند. هر روز بسیاری از مردم یمن به دلیل درگیری‌ها، بیماری­های قابل پیشگیری، نبود غذا و فقر شدید جان می سپارند.

وی افزود: برای کمیته بین‌­المللی صلیب سرخ، اهمیت بسیاری خواهد داشت که بتواند مشخص کند هر یک از بازداشت شدگان این اراده را دارند که بخشی از این فرآیند باشند یا نه، و اینکه امنیت کارکنان صلیب سرخ جهانی در جریان این عملیات تضمین شده باشد.

یکی از اصلی ترین خدمات کمیته بین‌­المللی صلیب سرخ بازپیوند دوباره افرادی است که در جریان درگیری‌ها از خانواده­‌های خود جدا می افتند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن