ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9413
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
ضرورت تبیین ارزش ایثار و فداکاری مدافعان حرم در جامعه

ضرورت تبیین ارزش ایثار و فداکاری مدافعان حرم در جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در عیادت از حجت‌الاسلام مرتضی قلیچ خانی رزمنده مدافع حرم بر ضرورت تبیین ارزش ایثار و فداکاری مدافعان حرم در جامعه تاکید کرد. حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به ارزش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در عیادت از حجت‌الاسلام مرتضی قلیچ خانی رزمنده مدافع حرم بر ضرورت تبیین ارزش ایثار و فداکاری مدافعان حرم در جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به ارزش والای جهاد با کفار در دفاع از اسلام و ارزش‌های انسانی، ایثار و فداکاری رزمندگان مدافع حرم را دارای ارزشی والا دانست و برضرورت تبیین این ارزش در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به دشمنی همیشگی استکبار جهانی و ایادی و مزدوران آنها با اسلام ناب محمدی و تعالیم انسان ساز آن، گفت: تدابیر روشنگرانه و تیزهوشانه مقام معظم رهبری باعث شده که امروزه با وجود هجمه همه‌جانبه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، ایران اسلامی از امنیتی بی نظیر برخوردار باشد که این از برکات وجود ولایت فقیه آگاه و مدبر است.

وی جهاد مدافعان حرم را به‌عنوان رزمندگان جبهه حق در برابر استعمار و استبداد و تروریسم بین المللی، جهادی الهی و دشمن شکن برشمرد و افزود: ارزش کار مدافعان حرم به‌عنوان شاگرد مکتب اسلام و مبلغ دین که با حضور در جبهه حق علیه تروریستها در دفاع از حرم آل الله به مبارزه با جهالت مدرن و جهانخواران جنایتکار پرداختند بسیار باارزش بوده و بدون تردید در درگاه الهی دارای اجر وپاداش است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن