ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94184
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۱۰
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
بوشهر| تکریم خانواده‌های شهدا باید در برنامه تمام مسئولان قرار گیرد

بوشهر| تکریم خانواده‌های شهدا باید در برنامه تمام مسئولان قرار گیرد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان صبح امروز در دیدار با خانواده شهید عباس فخرایی در دیر، خانواده معظم شهدا را مظهر ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: شهدا در برقراری امنیت پایدار و اقتدار ایران […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان صبح امروز در دیدار با خانواده شهید عباس فخرایی در دیر، خانواده معظم شهدا را مظهر ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: شهدا در برقراری امنیت پایدار و اقتدار ایران اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و در این راستا مردم و مسئولان باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر بااشاره به اینکه امنیت و تداوم انقلاب ناشی از خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است گفت:سپاه وبسیج قدردان ایثارگری شهیدان و خانواده گرانقدر آنان  است و این راه را ادامه می‌دهد.

سرهنگ داوریان با تاکید بر نقش مهم فداکاری شهداء در امنیت و اقتدار ایران اسلامی گفت: حفظ آرمان های شهدای والامقام وتکریم خانواده‌های شهدا باید در برنامه تمام مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: وظیفه ما قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان است که برای عزت وسربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود راتقدیم انقلاب و اسلام کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع)درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

سرهنگ داوریان با بیان اینکه صبر واستقامت خانواده شهدا و ملت ایران در راه این پیروزی‌ها در دنیا بی نظیراست افزود:شهدا برای خدا و پیروی از مکتب حضرت امام حسین) ع)جان خود رانثار کردند.

بوشهر|محصولات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در دوراهک دیر ارائه شد بوشهر| گروه‌های جهادی به روستاهای محروم شهرستان دیر اعزام شدند بوشهر| 120 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر اجرا می‌شود

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر تصریح کرد:خانواده شهدا نقطه نورانی نظام هستند و این وحدت را حفظ کرده‌اند و پایداری و نورانیت این انقلاب به واسطه وجود خانواده‌های معظم شهدا است‌.

وی درپایان ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های شهدا بیان کرد:امروزه امنیت کشور مدیون ثمره خون پاک شهدا است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن