ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9419
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
  • 481 بازدید
  • ارسال توسط :
زلزه 2 ریشتری هفتگل خوزستان را لرزاند

زلزه 2 ریشتری هفتگل خوزستان را لرزاند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، زلزله‌ای 2 ریشتری شهر هفتگل در شمال استان خوزستان را به لرزه در آورد. بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران ظهر امروز دوشنبه سوم آبان ماه 1395 ساعت 13:11 در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست. این زلزله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، زلزله‌ای 2 ریشتری شهر هفتگل در شمال استان خوزستان را به لرزه در آورد.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران ظهر امروز دوشنبه سوم آبان ماه 1395 ساعت 13:11 در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

این زلزله در 8 کیلومتری هفتگل، 15 کیلومتری رامهرمز و 28 کیلومتری باغملک در استان خوزستان رخ داد.

اهواز میزبان مسابقات فوتبال ساحلی خوزستان

رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی خوزستان با حضور 11 تیم در اهواز برگزار که مرحله نخست این رقابت‌ها، روز جمعه هفته جاری در زمین ساحلی اهواز انجام می‌شود

تیم‌های قدس ماهشهر، جهان نژادیان آبادان، بنادر و دریانوردی آبادان و طلوع اهواز در گروهA   و تیم‌های فولاد اکسین خوزستان، ابوذر ماهشهر، وحدت چمران ماهشهر و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گروه B این رقابت ها حضور دارند.

بزرگداشت شهید مدافع حرم در خرمشهر

آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم شهیدمحمدرضاعسکری‌فرد سومین شهید مدافع حرم خرمشهر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

این برنامه در آستانه سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید محمدرضا عسکری فرد با حضور مردم شهید پرور خرمشهر برگزار شد.

برگزاری مراسم اربعین شهید مدافع حرم عادل سعد در دزفول

مراسم اربعین شهادت پنجمین شهید مدافع حرم دزفول عادل سعد برگزار شد.

مراسم اربعین شهادت پنجمین شهید مدافع حرم دزفول با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در دزفول برگزار شد.

در این آیین آیت الله موسوی  جزایری با حضور در حسینیه شهدای سعد و همچنین مزار شهید عادل سعد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید عادل سعد، از این خانواده ایثارگر تجلیل کرد.

دیدار استاندار خوزستان با جانباز 70 درصد

استاندار خوزستان در سفر به شهرستان بهبهان با جانباز روشن بین دیدار کرد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، در سفر استانی خود به شهرستان بهبهان که به دیدار یکی از جانبازان این شهرستان رفت.
در این دیدارها که ملک خدایی فرماندار بهبهان، ذراتی مشاور امور ایثارگران استاندار و نیری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان نیز حضور داشتند، شریعتی با جانباز 70 درصد دفاع مقدس جمعه روشن‌بین دیدار کرد.

برپایی نمایشگاه دائمی دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای خرمشهر

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران خرمشهر از افتتاح نمایشگاه دائمی آثار و دستاوردهای مهارتی کارآموزان خبر داد.

خدیجه مطوری گفت: به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و توسعه آموزش‌های بازار محور در خرمشهر، نمایشگاه دائمی دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای با هدف معرفی آثار و تولیدات و توانمندی علمی و عملی کارآموزان در محل مرکز برپا شد.

وی بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باعث ایجاد انگیزه در افراد می‌شود و با کسب آموزش‌های مهارتی می‌توان فرصت‌های شغلی بسیاری ایجاد نمود که در نهایت منجر به توسعه شهرستان و استان می‌شود.
مطوری عنوان کرد: نمایشگاه در بخش‌های متنوعی از قبیل رشته‌های کیف دوزی، نقشه کشی، سوخت نگار، نقاشی روی شیشه، هویه کار روی پارچه، قلاب بافی و غیره تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند همه روزه  از ساعت 8 صبح الی 16 بعد از ظهر در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فاطمه الزهرا(س) خرمشهر واقع در بلوار امیرکبیر – انتهای خیابان آقایی مراجعه کنند.

یادواره شهدای سعد در دزفول

یادواره شهدای والامقام علی، عبدالزهرا و صالح سعد با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز، استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، امام جمعه دزفول، امام جمعه شهر امام، فرماندار ویژه دزفول، نمایندگانی از کشور عراق و دیگر اقشار منطقه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز ضمن تجلیل از مقام شهدای سعد و ایثارگران این خانواده سرشناس، گفت: امروز هرکس در راه ولایت فقیه قدم بر می‌دارد، در راه امام حسین(ع) قدم برداشته است.

زلزله 2.9 ریشتری در گتوند خوزستان

زلزله 2.9 ریشتری شهر گتوند در شمال استان خوزستان را به لرزه در آورد.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران عصر روز یکشنبه دوم آبان ماه 1395 ساعت 17 در عمق 19 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

این زلزله در 8 کیلومتری گتوند، 23 کیلومتری سالند و 30 کیلومتری شوشتر در استان خوزستان رخ داد.

کاشت نهال بیاد شهدای 30 مهر مسجدسلیمان

خانواده شهدا بیاد شهدای حمله موشکی مسجدسلیمان نهال کاشتند.

به مناسبت سالروز حمله موشکی دشمن بعثی در 30 مهرماه سال 1362 که منجر به شهادت 120 تن و مجروحیت بیش از 300 نفر از مردم مسجدسلیمان شد، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان و اداره محیط زیست این شهرستان، با حضور خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، بیاد شهدای این حمله موشکی  در تپه‌های منطقه کوی شهید سلیمانی نهال کاشته شد.
در این مراسم با نام و یاد هر شهید، یک درخت کاشته شد.

درگذشت همسر شهید در شوشتر

سرکار خانم نرگس کوره پزی همسر شهید مهدی عباسی به علت کهولت سن و بیماری در سن 87 سالگی در شوشتر دارفانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحومه در مراسمی تشییع و پس از آن در گلزار شهدای شهرستان شوشتر قطعه والدین شهدا آرام گرفت.

شهید مهدی عباسی در تاریخ 5 مهر ماه سال 1359 در بمباران‌های هوایی در شهر به فیض شهادت نایل شدند.

برگزاری جلسه ستاد اربعین در اندیکا

دومین جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان اندیکا با حضور جمعی از مسئولان در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه در مورد راه اندازی موکب شهرستان در مرز چذابه بحث و گفت‌وگو شد.

انتصاب رئیس صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان

در حکمی از سوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان رئیس جدید این اداره در مسجدسلیمان منصوب شد.

در حکمی از سوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت داریوش صالحی به عنوان رییس جدید این اداره در مسجدسلیمان منصوب شد و کار خود را آغاز کرد.

داریوش صالحی متولد مسجدسلیمان، دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع و پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی سد شهید عباسپور مشغول به کار بود. وی دو سال متوالی به عنوان مدیر برتر سازمان معرفی شد.

برگزاری یادواره شهید بهنام محمدی‌راد و شهدای دانش آموز خرمشهر

یادواره شهید بهنام محمدی‌راد و شهدای دانش آموز شهرستان خرمشهر برگزار شد.

در این یادواره که به مناسبت شهادت دانش آموز اسوه، شهید بهنام محمدی‌راد و با حضور تعدادی از دانش آموزان برگزار شد، خصوصیات اخلاقی این شهید که همواره هم پای دیگر شهدا در میدان جنگ به جهاد در راه خدا مشغول بود، برای حاضران بیان شد.

در ادامه این مراسم دانش آموزان سرودی را به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اجرا کردند و در آخر از خانواده‌های شهدای دانش آموز تقدیر شد.

معارفه فرمانده نیروی انتظامی رامشیر

در مراسمی سرگرد هدایت شهبازی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان رامشیر معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان رامشیر با حضور سعید فیوضی فرماندار رامشیر، سرهنگ علی شوهانی رئیس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان ، اعضای شورای تامین، شورای اداری و پرسنل نیروی انتظامی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم از زحمات نورعلی بارستی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و هدایت شهبازی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان رامشیر معرفی شد.

برگزاری همایش دوچرخه سواری در لالی

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور 140 نفر در شهرستان لالی استان خوزستان برگزار شد.

این همایش دوچرخه سواری در جاده کمربندی شهرستان لالی برگزار شد و در پایان به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

در این همایش جمعی از مسئولان محلی و رئیس هیئت دوچرخه سواری مسجدسلیمان نیز حضور داشتند.

این همایش با همکاری مرکز فوریتهای پزشکی (115) و پلیس راهور برگزار شد.

مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان پیشکسوت اهواز

به مناسبت هفته تربیت بدنی، هیئت ورزش‌های همگانی اهواز اقدام به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان پیشکسوت با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در سالن ورزشی پارک بانوان کرد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم در رده‌های سنی (54-50) سال (59-55) سال (60-64) سال و 65 سال به بالا جوایز نفیس و حکم قهرمانی تعلق گرفت.

دیدار استاندار خوزستان با خانواده شهیدان غلامی

استاندار خوزستان با خانواده شهیدان غلامی در بهبهان دیدار کرد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، در سفر استانی خود به شهرستان بهبهان به دیدار خانواده شهیدان غلامی در این شهرستان رفت.

استاندار خوزستان ضمن ادای احترام و تکریم خانواده‌های شهدا از ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان به عنوان رمز اعتلای ارزش‌های عقیدتی و اسلامی تجلیل و تقدیر کرد.

بازسازی نخستین تالار شهر اهواز

قدیمی‌ترین تالار شهر اهواز با تلاش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز بازسازی می‌شود.

امیر آهن‌جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از آغاز بازسازی این تالار شهر اهواز خبر داد و گفت: «تالار شهر» که قدیمی‌ترین تالار شهر اهواز است با استفاده از جدیدترین و بهترین تجهیزات روز دنیا بازسازی می‌شود. طبق هماهنگی‌های انجام شده از هفته پیش کار تجهیز و تحویل کارگاه این تالار آغاز شده است .

معرفی نفرات برتر مرحله منطقه ای پنجمین دوره مسابقات قرآن

در مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات و مراکز در سالن مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد و عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان  با اهدا لوح از عبدالکاظم حیدری، عبدالکریم آلبوشهبازی، فریبا حمیدی و عبدالکاظم نبگان قدردانی کرد،

عبدالکاظم حیدری در رشته قرائت به مسابقات مرحله کشور پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعزام می‌شود.

اجرای برنامه با موضوع جایگاه قرآن در زندگی در هفتگل

 حجت‌الاسلام محمد کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هفتگل، گفت: برنامه‌ای با موضوع جایگاه قرآن در زندگی ویژه دانش‌آموزان مقطع دبستان در آموزشگاه رشد این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در این برنامه در مورد اهمیت نقش قرآن کریم در زندگی از دیدگاه روایات مباحثی آسان و قابل پذیرش ویژه این گروه سنی بیان و تأکید شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن