ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94193
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :

الحوثی: آمریکا تجاوز به یمن را فرماندهی می کند

العالم- یمن به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری 'اسپوتنیک'، الحوثی دیشب (یکشنبه شب) در توییتر نوشت: مواضع وزارت خارجه آمریکا بیانگر این حقیقت است که این کشور فرماندهی تجاوز به یمن را بر عهده دارد و مخالف برقراری صلح در کشور ما است. همچنین به نظر می رسد، مواضع […]

العالم- یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری 'اسپوتنیک'، الحوثی دیشب (یکشنبه شب) در توییتر نوشت: مواضع وزارت خارجه آمریکا بیانگر این حقیقت است که این کشور فرماندهی تجاوز به یمن را بر عهده دارد و مخالف برقراری صلح در کشور ما است. همچنین به نظر می رسد، مواضع واشنگتن از وزارت دفاع این کشور صادر می شود و تندگوییهای اخیر کاخ سفید ناشی از این واقعیت است.
وی پرسید: آیا دو وزارتخانه خارجه و دفاع آمریکا با یکدیگر اختلاف نظر دارند و یا بر سر به دست آوردن پول عربستان و امارات با یکدیگر رقابت می کنند .
'تیموتی لیندرکینگ' معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا دیروز در نشست مطبوعاتی در ابوظبی گفت: واشنگتن معتقد است یمن پس از پایان جنگ داخلی، نباید در معرض هیچگونه تهدیدی از سوی شبه نظامیان علیه عربستان و امارات باشد.
وی مدعی شد : فشارهایی در سیستم ما وجود دارد تا از منازعه و جنگ یمن خارج شویم و حمایت خود از ائتلاف را پایان دهیم، اقدامی که ما از طرف دولت به شدت مخالف آن هستیم. ما بر این باوریم که حمایت از ائتلاف سعودی علیه یمن لازم و ضروری است.
اظهارات این مقام آمریکایی در شرایطی است که سوئد میزبان نخستین دور از مذاکرات صلح یمن با هدایت سازمان ملل است.
سخنان این مقام آمریکایی در حالی است که تلاش های دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ یمن تاکنون ناموفق بوده و تلاش های گروه های حقوق بشری به منظور مجازات و محاکمه عاملان اصلی نقض حقوق بشر در یمن نیز تاکنون به جایی نرسیده است.
ائتلاف متجاوز سعودی از سال 2014 میلادی تاکنون خاک یمن را آماج حملات بی‌رحمانه خود قرار داده است. در این مدت هزاران نفر از غیرنظامیان بی گناه این کشور به شهادت رسیده و میلیون ها نفر آواره شده اند.
چهارمین دور مذاکرات صلح یمن از روز پنجشنبه گذشته با حضور طرف های یمنی به همراه نماینده ویژه سازمان ملل متحد در استکهلم سوئد به مدت یک هفته آغاز شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن