ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 94207
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
مسؤلین باید زمینه را برای تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی دانشجویان فراهم کنند/ دانشگاه جای برگزاری کنسرت نیست!

مسؤلین باید زمینه را برای تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی دانشجویان فراهم کنند/ دانشگاه جای برگزاری کنسرت نیست!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری دانشجو از اصفهان، بسیج دانشجویی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری و امام جماعت دانشگاه پیام نور نجف آباد با انتشار بیانیه‌ای نسبت به برگزاری جشنی بدون محتوا به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه اعتراض کردند و اعلام کردند که آیین نامه‌ای وجود دارد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری دانشجو از اصفهان، بسیج دانشجویی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری و امام جماعت دانشگاه پیام نور نجف آباد با انتشار بیانیه‌ای نسبت به برگزاری جشنی بدون محتوا به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه اعتراض کردند و اعلام کردند که آیین نامه‌ای وجود دارد که فضای موسیقی در دانشگاه تامین شود، اما دانشگاه جای برگزاری کنسرت نیست.  
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۶ آذر، یادمان ایستادگی و مقاومت مثال زذنی جنبش سرافراز دانشجویی در تاریخ معاصر ایران است؛ روزی که دانشجویان شهید در مداومت برآرمان هایی، چون آزادی خواهی، ظلم ستیزی و عدالت طلبی تا پای جان ایستاده و در دفتر افتخار آفرینان وقهرمانان وطن جاودانه شدند.
از زمان تشکیل دانشگاه در ایران، دانشجویان نقش موثری در جریان سازی اجتماعی داشته اند. به همین سبب دشمنان ایران اسلامی همواره درتلاش بوده اند تا با ترور فکری دانشحوبان، آنان را به ابزاری جهت پیاده کردن برنامه هایشان در کشور تبدیل کنند؛ که تاریخ نمایانگر این بوده است که عوامل خارجی هیچ گاه نتوانسته اند به این هدف خود دست یابند.
اما ما امروز شاهد این هستیم که در عین شکست نیرو‌های خارجی در اجرای برنامه‌های خود، عوامل داخلی در صدد اند و تلاش میکنند تا با به ابتذال کشاندن دانشجو، او را از مسیر اصلی خود دور کنند.
وضعیت اسف بار حجاب از یک سو و مماشات مسؤلین که البته بر طبق منطق لیبرال خودشان است از سوی دیگر، دانشگاه را به سمتی برده که کمترین نشانی از مسئولین انقلابی در مدیران آن دیده نمی شود و این مطلب بیانگراین است که این دانشگاه به هیچ وجه در ظراز انقلاب اسلامی نیست.
در شرایطی که به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشگاه محیطی است که بخاطر کثرت جوان در سنین خاص و وجود زن و مرد، درمعرض انواع و اقسام انگیزه‌ها و گرایش‌های اخلاقی- فرهنگی ناسالم قرار گرفته است؛ از مسؤلین انتظار می رود زمینه را برای تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی دانشجویان فراهم کنند نه اینکه با برگزاری برنامه‌های مبتذل ضد فرهنگی تبدیل به پیاده نظام دشمن در دانشگاه شوند.
آیین نامه‌ای وجود دارد که فضای موسیقی در دانشگاه تامین شود، اما دانشگاه جای برگزاری کنسرت نیست…
به نظر می رسد برگزاری برنامه‌های هنجار شکنانه در دانشگاه شهر شهید آیت و شهید بین الملل محمد منتظری و سردار بی بدیل سپاه اسلام حاج احمد کاظمی و شهر حجت خدا، شهیدی همچون محسن حججی و در دانشگاهی که در آن شهید مدافع حرمی همچون عبدالمهدی کاظمی قدم گذاشته و در مسیر و جوار شهیدان مقدس انقلاب است، هدفی جز تخریب و کم رنگ کردن نام و یاد این شهدا ندارد و درپایان از مسئولین شهرستانی و استانی تقاضای عاجل برای رسیدگی به این وضعیت اسفبار در دانشگاه را تقاضا مندیم.  
والسلام و علیکم
بسیج دانشجویی و نماینده نهاد مقام معظم رهبری و جوانان انقلابی دانشگاه پیام نور نجف آباد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن