ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94281
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات جدید از توافق تبادل اسرای طرف‌های درگیر در یمن

جزئیات جدید از توافق تبادل اسرای طرف‌های درگیر در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن در «سوئد»، از تبادل فهرست اسامی اسرای دو طرف که شامل 15 هزار نفر می‌شود، به منظور مقدمه‌سازی برای آزادی آنها از سوی دو طرف خبر داد. این هیأت اعلام کرد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن در «سوئد»، از تبادل فهرست اسامی اسرای دو طرف که شامل 15 هزار نفر می‌شود، به منظور مقدمه‌سازی برای آزادی آنها از سوی دو طرف خبر داد.

این هیأت اعلام کرد که دو هیأت به مدت دو هفته وقت دارند تا پرونده‌های ارائه شده و اسامی افراد و وضعیت آنها را بررسی کنند. سپس هر دو هیأت یک هفته دیگر مهلت خواهند داشت تا ملاحطات خود را ارائه کنند و در هفته چهارم، می‌توانند به ملاحظات طرف مقابل پاسخ دهند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیره»، پرونده‌های اسرای مذکور، همچنین به صلیب سرخ که مسئول انتقال اسرا از دو فرودگاه «سیئون» و «صنعاء» است، تحویل داده خواهد شد. دوره زمانی اجرای توافق تبادل اسرا، از آغاز تا پایان 40 روز خواهد بود.

«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت صنعاء در مذاکرات صلح یمن در سوئد، شنبه (17 دسامبر)، در جریان مذاکرات استکهلم اعلام کرد که موضوع آزادسازی اسرای دو طرف به سرانجام رسیده و هیأت ملی اکنون منتظر اعلام اسامی کلی اسرای در بند ائتلاف متجاوز در یمن است.طرفین برای تبادل اسرا توافق کرده‌اند و اجرای این توافق دو ماه طول خواهد کشید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن